Gjest Gjest Skrevet 17. april 2009 #1 Skrevet 17. april 2009 Jeg er en jente på 23 år.. Jeg har aldri hatt no særlig behov for å "kose" med meg selv Syns det har føltes unødvendig og litt rart ut å gjøre det. Har stortsett hatt kjæreste, så da har det liksom holdt med sex Men jeg har aldri fått orgasme med en gutt.. Jeg fikk engang en dildo av en kjæreste og noen ganger når jeg brukte den, fikk jeg en god følelse, at jeg liksom ble varm oppover lårene, og at underlivet rykket litt liksom.. Så rant det en del veske ut av meg.. ( såpass mye at jeg måtte ha en håndkle dobbelt brettet i senga, så det ikke skulle lekke igjennom å bli vått i sengen) Var noen ganger litt gul aktig og luktet tilogmed litt urin noen ganger :O :O Syns dette var så ekkelt/flaut at jeg kuttet det helt ut.. Nå har jeg vært singel i et år, så begynner jo å få litt behov her Så siden jeg ikke vil ha kjæreste enda. Så fant jeg ut at jeg måtte "kose" litt med meg selv.. Prøvde med dusj strålen mot klitten.. Sammen følsen som tidliere kom.. Og det spruter ikke, det bare renner.. Etter at det har skjedd er jeg helt skjelven i beina... Er dette orgasme ?? Eller tisser jeg rett og slett på meg ? Uff pinlig spørsmål dette her
minemor Skrevet 17. april 2009 #2 Skrevet 17. april 2009 Du har orgasme vel... Spruter til og med, vannvittig deilig og vanlig. Kos deg du, og ikke føl at d er pinlig. NYT:)
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 17. april 2009 #3 Skrevet 17. april 2009 Du har orgasme vel... Spruter til og med, vannvittig deilig og vanlig. Kos deg du, og ikke føl at d er pinlig. NYT:) Men jeg spruter ikke, det bare renner ut.., det er det som gjør meg så forvirret :O DEt og at det er en del pluss litt gulaktig .. Burde det ikke sprute hvis det er en orgasme?? Ikke bare renne ut..
minemor Skrevet 17. april 2009 #4 Skrevet 17. april 2009 Ikke nødvendigvis "sprut" hos alle som squirter.... Mye væske, da "spruter" du... Jeg får dette kun ved stimulering av G-punktet, klitorisorgasme føles helt anderledes hos meg, Mer intenst og rolig kankje:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå