Gå til innhold

Rosa eller hvite brudepikekjoler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så usikker på om vi skal ha rosa eller hvite brudepikekjoler.

Fargene i bryllupet er hvitt og rosa, så de kan være begge deler. Har funnet noen kjempefine rosa på finn.no men er så usikker.

Hvilken farge skal deres brudepiker ha?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal ikke ha brudepiker, men hadde vi hatt hadde vi kjøpt kjoler i temafargen.

Da skiller de seg litt mere ut ifra brudekjolen.

Skrevet

Brudepikene mine skal ha hvite kjoler. De er 10 år, og jeg fikk klar beskjed på forhånd om at de IKKE ville gå i "sånn derre rosa". Så da er det bare å føye seg ;)

Hadde egentlig tenkt til å ha brudepikekjolen i en eller annen farge (temafarger), men kom over noen som var hvite med perler på, og helt utrolig søte (ikke egentlig laget til byllup), så da ble det sånn :)

• 2 uker senere...
Skrevet

dytter på... jeg skal ha en brudesvenn og ei brudepike. våre farger er hvitt,rosa og duse toner. min lille brudepike skal derfor ha denne nydelig kjolen fra lilly. den er så fin at den kan brukes ved andre annledninger også. hvit silkekjole blir liksom bare bryllup.

Vedlegg fjernet.

Reglene.

Arwen (mod)

Skrevet
dytter på... jeg skal ha en brudesvenn og ei brudepike. våre farger er hvitt,rosa og duse toner. min lille brudepike skal derfor ha denne nydelig kjolen fra lilly. den er så fin at den kan brukes ved andre annledninger også. hvit silkekjole blir liksom bare bryllup.

Den er nydelig! :jepp:

Skrevet

ja ikke sant:) hun gleder seg veldig til å ha den på :)det er jo riktignok ett godt år til så moren hennes måtte kjøpe sånn prinsesse kjole i leke butikken i går hehe..den er nydelig og passer perfekt til våre tema farger:) synes også det er litt kjekt at det går an å bruke den senere også men en hvit el beige strikkejakke er det plutserlig ikke så brudetema over den:) ser ingen som selger de brukt så det er vel flere som tenker som meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...