Gjest Gjest Skrevet 17. april 2009 #1 Skrevet 17. april 2009 Hei:) Jeg er russ i år, og har noen spørsmål til dere som har vært russ før og har vært på tryvann. Jeg har nemlig pass for alle dagene, men angrer litt på det nå. Har en følelse av at jeg egentlig kommer til å få mer enn nok av feiringa etter hvert. Jeg tar gjerne en øl eller to, men jeg er ikke av de som drikker mest...Så lurer altså litt på hvordan det er på tryvann? Er det bare en fest for de som drikker seg dritings, eller det også gøy for de som ikke drikker så mye? Er det sant at folk har seg både her og der? Og er det sånn at man absolutt ikke bør gå på do en gang alene? Håper noen kan svare en snill, liten russ:)
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2009 #3 Skrevet 21. april 2009 Nå var jeg russ i 2002 og jeg var vel på tryvann 2 ganger om jeg husker riktig. Folk er fulle og drikker masse og man går rundt å danser og går innom noen busser og snakker med folk du kjenner eller ikke. Jeg var ikke den som drakk mest, en var der alltid med en vennegjeng som også ikke blei drita, så da var det veldig greit. Sikkert hyggelig å dra med andre som heller ikke vil drikke så mye, men ellers så er jo folk flest i møtekommende og glade, så man kan jo snakke med fulle folk også - så lenge man orker det
Brud84 Skrevet 21. april 2009 #4 Skrevet 21. april 2009 Jeg var russ i 2004. En av jentene i vennine-gjengen vår var veldig troende så hun drakk ikke. Hun var med på Tryvann og hadde det kjempe gøy! Jeg drakk litt, men ikke for mye, og Tryvann er absolutt vært å få med seg. Men klart det blir mye fulle folk etterhvert, og doene er ikke akkurat innbydene utpå kvelden... Ha en flott russetid!
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2009 #5 Skrevet 23. april 2009 Takk for svar:) Har noen andre spm også som jeg håper noen kan svare på: - Er det asfalt eller grus på området...? hvis det er grus så blir det vel litt gjørmete etter hvert? Eller er det asfalt sånn at det er nok med vanlige småsko? - Hvis det er fint vær sånn som det har vært i det siste, holder det da å superundertøy og russegenser mot kvelden? Eller tror dere det blir kaldt slik at jeg også burde ha med jakke? Jeg er litt bekymra for hvor jeg isåfall skal gjøre av alle tingene mine...
Brud84 Skrevet 23. april 2009 #6 Skrevet 23. april 2009 Det er assfalt. Er egentlig en stoor parkeringsplass..... Hvis du ikke skal tråkke mye rundt i buskene rundt, holder det med joggesko. Når det gjelder å kle seg, kan det være vannskelig nå på våren, da det kan være veldig varmt på dagen og rimelig kaldt på kvelden. Så å ha med en ryggsekk, med en ekstra genser/jakke, kan være lurt! Husk også at det er kaldere på Tryvann enn nede i sentrum....
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2009 #7 Skrevet 23. april 2009 Takk for svar! Vet du om det er noen steder der man kan legge tingene sine..? Har ikke så veldig lyst til å dra på en sekk;=)
Brud84 Skrevet 23. april 2009 #8 Skrevet 23. april 2009 Nei det er det er ikke, med mindre du er der med en buss/russebil.... Så en sekk er nok å anbefale, selv om det er upraktisk...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå