Cita Skrevet 15. juli 2003 #1 Skrevet 15. juli 2003 Har du prøvd noen av disse ? Evnt hva synes du om dem ? Latin Light - Oscar de la Renta Foliflora - Guerlain Lemon - Fresca - Guerlain Er på jakt etter ny parfyme, men får aldri bestemt meg. Tips mottas med glede. Begynner å bli lei av Tresôr (Lancome) Rive Gauche (YSL) og Knowing (E. L) Eternety (C.K) Men de er den type parfymer jeg liker best. Ikke så glad i de "orientalske" duftene. Tips Cita.
Gjest Adina Madeleine Skrevet 30. juli 2003 #2 Skrevet 30. juli 2003 Har prøvd begge Guerlain-duftene. På meg ble de faktisk beske. Skikkelig vonde, for å si det som det er. Men alle er jo forskjellige, så prøv dem hvis du får sjansen. Jeg kan dessverre ikke bruke noen Guerlain-dufter da disse lukter rart på meg. Mine favoritter akkurat nå er Vera Wang (klassisk, dempet) og Celine (det samme). Celine skulle du få tak i hos de fleste større parfymerier. Vera Wang fås ikke i Norge, men reiser du til utlandet er den å få tak i. Hvis du får prøvd noen, så gi gjerne tilbakemelding om hvordan de er på deg Adina M.
Suzy Skrevet 31. juli 2003 #3 Skrevet 31. juli 2003 Har ikke prøvd noen av disse, men er svoren Guerlain-fan. Har nesten bare Guerlain-parfymer fra før og de er nydelige!!! Har du prøvd L'Heure Bleu fra Guerlain? Mmmmmmm.... Suz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå