Gjest Bettis Skrevet 17. april 2009 #1 Skrevet 17. april 2009 Fikk se der for litt siden, men plutselig virker det ikke lenger... Har prøvd alle oppskrifter jeg finner på nett - også å gjenopprette maskinen tilbake i tid (så langt det går). Men ingenting hjelper!!! Noen som vet hvordan jeg skal ordne dette? Har explorer, og windows media player.
Gjest Mama-Nerd Skrevet 18. april 2009 #2 Skrevet 18. april 2009 har du installert microsoft silverlight? har du flashplayer og java? kan du spesifisere litt mer mvh nerden
Gjest Bettis Skrevet 19. april 2009 #3 Skrevet 19. april 2009 Ja, har Silverlight, Java og Flash. Fikk tips om å prøve Opera - men der får jeg ikke opp "tvskjerm" engang.... Så fikk jeg tips om at Flash 10 kunne lage krøll - og jeg burde avinstallere den. Ingenting virker likevel. Jeg blir gal..... Det virker slik: jeg går inn på nettv til nrk. klikker på programmet jeg vil se. Kobler til, åpner medier - så er det akkurat som det klikker i bildet, og så står det bare klar. Mer skjer ikke. Jeg kan klikke på Play - knappen så mye jeg vil, men det står bare klar...
Frank80 Skrevet 19. april 2009 #4 Skrevet 19. april 2009 (endret) Ja, har Silverlight, Java og Flash. ....... Det virker slik: jeg går inn på nettv til nrk. klikker på programmet jeg vil se. Kobler til, åpner medier - så er det akkurat som det klikker i bildet, og så står det bare klar. Mer skjer ikke. Jeg kan klikke på Play - knappen så mye jeg vil, men det står bare klar... Har du prøvd å stille på "innstillinger" oppe til høyre rett over "Søkefeltet" Selv om NRK har en tendens til å søke automatisk etter din linje hastighet, så kan det hende at strømmen er for høy, prøv å sett den på 1150kbs for å sjekke om det hjelper. Husk å trykk "Lagre" Endret 19. april 2009 av Frank80
Gjest Bettis Skrevet 19. april 2009 #5 Skrevet 19. april 2009 Takk for tips - det FUNKER!!! Går noe tregere, men det viktigste er at det virker :-) Har en jente som kommer til å bli kjempefornøyd i morgen!!! Joho!! Takk for hjelp :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå