Gjest Anonymous Skrevet 15. juli 2003 #1 Skrevet 15. juli 2003 Vant en parfyme på flyet på hjemreisen i går og det var en D&G Masculine. Er dette en dame el herreparfyme? Ikke åpnet den. Er den bra og god eller en slik billigsak? Takk for svar
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 15. juli 2003 #2 Skrevet 15. juli 2003 D&G Masculine er en herreparfyme av meget god kvalitet. D&G står for Dolce & Gabbana og er et av Italia's mest anerkjente og respekterte motehus kjent for sin innovative design og klassiske linje. Besøk motehuset på internet: www.dolcegabbana.it D&G Feminine som er kvinnevarianten av parfymen du vant er en av mine favoritter. Minnie
Usikker Skrevet 15. juli 2003 #3 Skrevet 15. juli 2003 Nå ska'kke jeg si atte jeg har greie på parfyme altså - for det har jeg absolutt ikke! Men hvis det står Masculine på den så er det vel en herre-parfyme! Hadde nok stått noe slik som Feminie e.lign. hvis det hadde vært for damer! Hilsen Usikker -for øyeblikket så er jeg litt sikker-
Gjest Anonymous Skrevet 15. juli 2003 #4 Skrevet 15. juli 2003 Hmmmm, så kjedelig da! Bruker aldri parfyme jeg og derfor null greie på slikt.. Kan noen fortelle meg om Gucci Rush, en rød liten sak, er det herre eller dame? Takk
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 15. juli 2003 #5 Skrevet 15. juli 2003 Gucci Rush er for kvinner. Minnie
Gjest Anonymous Skrevet 15. juli 2003 #6 Skrevet 15. juli 2003 Takk for svar. Til hvilken pris ca? Tok 5 lodd på flyet og det var to vinnerlodd, vant disse to parfymene til en pris av 100 kr og det er jo ikke verst :o)
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 15. juli 2003 #7 Skrevet 15. juli 2003 Gucci Rush ligger på rundt 5-600 norske kroner. Gucci er også ett anerkjent motehus, kjent for sine lekre kjoler. Sjefsdesigneren og kjoleguruen heter Tom Ford. Minnie PS: Begynn å les Vogue
Gjest Anonymous Skrevet 15. juli 2003 #8 Skrevet 15. juli 2003 Vinne parfyme på flyet? Lodd? Hvilket flyselskap er det snakk om?
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 15. juli 2003 #9 Skrevet 15. juli 2003 Vinne parfyme på flyet? Lodd? Hvilket flyselskap er det snakk om? Det høres ut som om Gjest her har vært på chartertur til Syden eller noe slikt. Minnie
Gjest Anonymous Skrevet 15. juli 2003 #10 Skrevet 15. juli 2003 Jepp, tur til syden, reiste med My Travel og tok lodd for 100 kr, fikk jo litt gevisnt for penga da
philippa starck Skrevet 15. juli 2003 #11 Skrevet 15. juli 2003 Kan noen fortelle meg om Gucci Rush, en rød liten sak, er det herre eller dame? Takk Nydelig dameparfyme!! Jeg kjøper den gjerne - fikk bodylotion av min kjære nylig, og skal ha parfymen også! Den er knall!!!
Gjest Anonymous Skrevet 15. juli 2003 #12 Skrevet 15. juli 2003 Åhh, det skulle du skrevet litt før, jeg ånet den i dag og sprayet to dusj i luften!!
Gjest Anonymous Skrevet 15. juli 2003 #13 Skrevet 15. juli 2003 vant akkurat den samme parfymen jeg også på flyet. og satt med samme spm artig at det var flere enn meg.., men det er altså en herreparfyme også ganske dyr en! fin den:)
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 16. juli 2003 #14 Skrevet 16. juli 2003 vant akkurat den samme parfymen jeg også på flyet. og satt med samme spm artig at det var flere enn meg..' date=' men det er altså en herreparfyme også ganske dyr en! fin den:)[/quote'] Unnskyld meg :o men når det står "Masculine" utenpå esken- hvordan kan noen være i tvil om at det er en herreduft. Minnie
Tatum Skrevet 16. juli 2003 #15 Skrevet 16. juli 2003 Unnskyld meg :o men når det står "Masculine" utenpå esken- hvordan kan noen være i tvil om at det er en herreduft. Minnie Det fatter ikke jeg heller :o Er det mulig?? Hadde det enda stått "homme" eller "lui" men "masculine"?
Gjest Anonymous Skrevet 16. juli 2003 #16 Skrevet 16. juli 2003 Minnie og Tat... Beklager at ikke alle er like perfekte som dere!!!!!! Godt det finnes slike som dere
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 17. juli 2003 #17 Skrevet 17. juli 2003 Jeg finner det temmelig merkelig at en moderne kvinne kan ha så lite kunnskap om parfyme og make-up- jeg sier ikke at du må vite alt men litt bør du da kunne. Det har ingenting med å være perfekt men bryr du deg ikke noe om velvære og slike ting? Minnie
tuji Skrevet 17. juli 2003 #18 Skrevet 17. juli 2003 Det har jo egentlig ikke noe med kunnskap om parfyme å gjøre, men vanlige språkkunnskaper.
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 17. juli 2003 #19 Skrevet 17. juli 2003 Maskulin versus Masculine mener du Verden er jammen komplisert! Minnie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå