Gjest Gjest Skrevet 17. april 2009 #1 Skrevet 17. april 2009 Jeg bestilte det spillet rett før påske og vi har spilt det masse. Men plutselig i dag så kommer det opp en feilmelding: Insert the original Sims 2 cd....Prøv igjen....avbryt. Hæææ? Hvorfor kom det sånn plutselig da? Dette er SIMS 2 og flere av de ekstra pakkene i en cd. Jeg har lett på internet men alle som har samme problem har pirat kopi eller lastet ned fra nettet. Blir helt tullete og nå sitter jeg og avinnstallerer for å prøve igjen. Blir jo litt oppgitt siden det plutselig ikke virker. Og for dem som måtte lure, så er dette et spill som jeg kjøpte fra Platekompaniet.no. Dette er ikke pirat kopi eller noe sånt. Kan noen hjelpe meg? Takk for alle svar.
Gjest Mama-Nerd Skrevet 18. april 2009 #2 Skrevet 18. april 2009 Nei. Dette høres ikke ut som en piratkopi. Du kan prøve et program som gjør at du slipper å bruke cd. Mvh nerden
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2009 #3 Skrevet 18. april 2009 Takk for svar. Det virker nå. Reinnstallerte det. Får håpe det holder seg sånn.
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2009 #4 Skrevet 20. april 2009 Nå virker det ikke igjen. Noen som vet hva pokker vi kan gjøre?
Yvaine Skrevet 20. april 2009 #5 Skrevet 20. april 2009 Får du hele tiden samme feilmelding om at du må putte inn cd'en? Eller vil spillet bare ikke starte? Dersom problemet er det siste, kan du prøve å slette en fil som heter groups.cache Filen finner du i Mine dokumenter>EAGames>The Sims 2 (altså IKKE folderne hvor selve spillet er installert)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå