krillan Skrevet 17. april 2009 #1 Skrevet 17. april 2009 Har hatt pigmentflekker i 12 år, og prøvd alle hudpleie produkter. Vurderer laser. Er det noen som kan anbefale et sted som har leger som gjør en bra jobb? Bor i akerhus. Og så har jeg begynt å få kviser i en alder av 32 år..... Og ikke bare en her og der...Noen som har vidunder svar? Gifter meg snart og hadde vert fint og ha litt finere hud.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 17. april 2009 #2 Skrevet 17. april 2009 Har du prøvd aberela tilsatt hydrokinon? Det hjalp meg, du får det på resept av legen. http://www.lommelegen.no/333407/fjerning-av-fregner
krillan Skrevet 17. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. april 2009 Har du prøvd aberela tilsatt hydrokinon? Det hjalp meg, du får det på resept av legen. http://www.lommelegen.no/333407/fjerning-av-fregner Takk for svar. Skal kanskje prøve, men må inrømme at jeg har gitt opp salver og kremer etter å ha prøvd så mye...
Kohana Skrevet 18. juli 2009 #4 Skrevet 18. juli 2009 Jeg har tatt laserbehandling 2 ganger hos Clinique Madeleine på Majorstua. Jeg blir enda mørkere og får skorper etter behandlingen og etter ca 1 uke er jeg helt fin. Bruker høy solfaktor og soler meg ikke i ansiktet, men allikevel så har det kommet tilbake. Har nå akkurat tatt for 2. gang så er spent på om det kommer like fort tilbake. Egentlig så anbefaler de ikke å ta slik behandling på sommeren fordi det blir ekstra følsomt for lys men det fikk jeg beskjed om etter 2. gang... Hvis det kommer tilbake og fortsatt ikke blir borte i september/oktober så skal jeg ta på nytt. For da er det mindre sjanse for at det kommer tilbake før sommeren. Kjøpte en high protection stick fra Marzia de Servi men vet egentlig ikke hvor bra den er. Har ikke funnet noen beskrivelse. Vurderer å få henvisning til hudlege hvis dette kommer tilbake neste sommer. Får flekkene på overleppa så det ser ikke bra ut og er vanskelig å dekke skikkelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå