Gjest Elastica Skrevet 29. april 2009 #61 Skrevet 29. april 2009 Jeg synes KGs medlemmer kverulerer unødvendig mye og nekter å ta til seg det glade budskap jeg forfekter. Haha, om ikke annet er du morsom, Konservativ mann. Hvertfall av og til.
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 29. april 2009 #62 Skrevet 29. april 2009 Haha, om ikke annet er du morsom, Konservativ mann. Hvertfall av og til. Jeg må si meg enig i den.
Megana Skrevet 29. april 2009 #63 Skrevet 29. april 2009 Tja, både og, kommer litt an på hva man gjør det til også
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2009 #64 Skrevet 29. april 2009 Jeg synes KGs medlemmer kverulerer unødvendig mye og nekter å ta til seg det glade budskap jeg forfekter. Synes du er søt, jeg, KM! Ta deg en tur rundt i dagbøkene også, så skal du se at du blir enda mer inkludert!
Gjest Chrizzy Skrevet 30. april 2009 #65 Skrevet 30. april 2009 Jeg synes ikke at folk løper etter meg for å inkludere meg akkurat, men som andre har skrevet så er det jeg selv som legger opp til hvor mye kontakt jeg skal ha med brukere her inne. Jeg må bare tilføye at det har hendt at jeg har følt meg utenfor noen ganger når jeg har skrevet i tråder til "harde kjerner" her inne. Vanskelig å forklare akkurat hva jeg mener, men føler jeg har søkt kontakt i noen tråder på PM og egentlig bare blitt oversett. Men det er kanskje fordi jeg ikke har hatt noe vettig å komme med
Gjest Mea Culpa Skrevet 30. april 2009 #66 Skrevet 30. april 2009 Jeg har vaert mer eller mindre aktiv her i mange aar, men har skiftet brukernavn en del ganger og vaert fravaerende i perioder. Jeg har aldri foelt meg inkludert, og har ofte foelt meg oversett ogsaa faktisk, men de siste mnd. naa har jeg vaert veldig aktiv paa ett forum og foeler meg mer hjemme.
Gjest Elastica Skrevet 30. april 2009 #67 Skrevet 30. april 2009 Jeg har vaert mer eller mindre aktiv her i mange aar, men har skiftet brukernavn en del ganger og vaert fravaerende i perioder. Jeg har aldri foelt meg inkludert, og har ofte foelt meg oversett ogsaa faktisk, men de siste mnd. naa har jeg vaert veldig aktiv paa ett forum og foeler meg mer hjemme. Så gode oppskriftene dine ser ut.
Gjest Mea Culpa Skrevet 30. april 2009 #68 Skrevet 30. april 2009 Så gode oppskriftene dine ser ut. Det var kjekt aa hoere.
Bellatrix Skrevet 30. april 2009 #69 Skrevet 30. april 2009 Ja, det føler jeg. selv om jeg har vært her lite i år føler jeg meg inkludert.
Gjest Chrizzy Skrevet 30. april 2009 #70 Skrevet 30. april 2009 Det var kjekt aa hoere. Du må ikke drive på å hore
Gjest Elastica Skrevet 30. april 2009 #71 Skrevet 30. april 2009 Du må ikke drive på å hore Det leste jeg også. *barnslig*
Gjest Mea Culpa Skrevet 30. april 2009 #72 Skrevet 30. april 2009 (endret) Du må ikke drive på å hore Jammen!?! Hva skal jeg gjoere i stedet? Det er itte bare bare aa itte ha norsk tastatur skal jeg fortelle dere! Endret 30. april 2009 av Mea Culpa
Gjest Chrizzy Skrevet 30. april 2009 #73 Skrevet 30. april 2009 Jammen!?! Hva skal jeg gjoere i stedet? Lage masse mat til alle oss nam, nam :gjeiper:
Gjest lucy d-.-b Skrevet 30. april 2009 #74 Skrevet 30. april 2009 Man blir ikke mer inkludert enn den innsatsen man selv legger i det. Det er kos å rusle rundt å dagbøker, og har man en egen dukker det jo opp andre der titt og ofte. Man kan noen ganger føle seg litt alene hvis forumet er "tomt" som det noen ganger er, altså at de man vanligvis snakker med er borte, men det sier vel bare mer om ens egen evne til å knytte relasjoner og savne dem når de er borte mer enn at man blir ekskludert. Jeg liker meg godt på kg, og har fått nye venner som jeg setter stor pris på. Det er gøy å lese denne tråden, mange her som sier de ikke føler seg veldig inkludert men som jeg har lagt merke til og tenker over at er her. Jeg tror mange synes bedre enn de tror.
Gjest Mea Culpa Skrevet 30. april 2009 #75 Skrevet 30. april 2009 Lage masse mat til alle oss nam, nam :gjeiper: Er dette et forsoek paa inkludering?!?
Gjest Mea Culpa Skrevet 30. april 2009 #76 Skrevet 30. april 2009 Man blir ikke mer inkludert enn den innsatsen man selv legger i det. Det er kos å rusle rundt å dagbøker, og har man en egen dukker det jo opp andre der titt og ofte. Man kan noen ganger føle seg litt alene hvis forumet er "tomt" som det noen ganger er, altså at de man vanligvis snakker med er borte, men det sier vel bare mer om ens egen evne til å knytte relasjoner og savne dem når de er borte mer enn at man blir ekskludert. Jeg liker meg godt på kg, og har fått nye venner som jeg setter stor pris på. Det er gøy å lese denne tråden, mange her som sier de ikke føler seg veldig inkludert men som jeg har lagt merke til og tenker over at er her. Jeg tror mange synes bedre enn de tror. Du har rett i det. Da jeg foelte meg litt utenfor var jeg ikke saa veldig aktiv heller, men flagret omkring fra traad til traad som en annen forumsommerfugl.
Hermes Skrevet 1. mai 2009 #77 Skrevet 1. mai 2009 Du har rett i det. Da jeg foelte meg litt utenfor var jeg ikke saa veldig aktiv heller, men flagret omkring fra traad til traad som en annen forumsommerfugl. Jeg synes kg er veldig inkluderende. Da jeg først registrerte meg her hadde jeg et konkret spørsmål som var veldig viktig for meg, og fikk masse svar og gode råd. Det gikk bra btw Senere har jeg ikke vert så aktiv og kanskje følt meg litt oversett hvis jeg har sendt en kommentar, men :-) Totalkarakter er faktisk veldig bra - har du prøvd de andre foraene der ute? :-)
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2009 #78 Skrevet 1. mai 2009 Er dette et forsoek paa inkludering?!? For å føle seg inkludert må man kanskje kunne ta del i humor og spøk.
Gjest Mea Culpa Skrevet 1. mai 2009 #79 Skrevet 1. mai 2009 For å føle seg inkludert må man kanskje kunne ta del i humor og spøk. Doh ... Det var humoristisk ment. :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2009 #80 Skrevet 1. mai 2009 Doh ... Det var humoristisk ment. :gjeiper: Ok, da så. Har bare aldri sett noen bruke misfornøyde smiley på den måten og mene det humoristisk før. Min feil.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå