Fluffie Skrevet 21. april 2009 #41 Skrevet 21. april 2009 Hverken eller, tror jeg. Er ikke i noen 'gjeng', men heller ikke ekskludert, saa vidt jeg har faatt med meg. Men jeg er her foerst og fremst for tidsfordriv og aa kunne diskutere, eller bare lese traader. Jeg gjoer ingenting for aa bli inkludert; har aldri tittet innom en eneste dagbok her (tror jeg), og skriver ikke dagbok selv heller. Om jeg saa paa KG som et potensielt sted for aa utvikle vennskap/bekjentskap ville jeg nok vaert mer aktiv med slike ting.
Gjest KateW Skrevet 21. april 2009 #42 Skrevet 21. april 2009 Kan vel ikke skryte av det, men så er jeg ikke aktiv i noen dagbøker heller. Jeg vil tro at jeg ville ha følt meg mer inkludert da.. Interessant, for jeg føler meg veldig inkludert av deg, og legger ofte merke til innleggene dine, og syns du er klok, morsom og rampe-gæærn, jeg liker!
Gjest *Mim* Skrevet 21. april 2009 #43 Skrevet 21. april 2009 Føler meg absolutt inkludert på KG, har gjort det fra begynnelsen, og det er vel noe av grunnen til at jeg fortsatt er her.
Gjest Bygdedyret Skrevet 21. april 2009 #44 Skrevet 21. april 2009 Inkludert? Jeg føler vel meg så inkludert som jeg ønsker å være egentlig. Stort sett gidder jeg ikke logge meg inn men bruker "navnet" mitt som gjest, leser ikke dagbøker og svarer kun på det jeg har interesse av. Og jeg syns jeg har det bra her inne sånn som jeg har det.
Hinata Skrevet 21. april 2009 #45 Skrevet 21. april 2009 Interessant, for jeg føler meg veldig inkludert av deg, og legger ofte merke til innleggene dine, og syns du er klok, morsom og rampe-gæærn, jeg liker! Det varmer i en ninjas hjerte
Fortunatus Skrevet 21. april 2009 #49 Skrevet 21. april 2009 hmm.. Jeg regner med hvis at jeg hadde startet dagbok og kanskje vært litt mer aktiv i andres folk dagbøker kunne jeg fort ha blitt mer inkludert. Men jeg liker ikke å utlevere meg selv noe særlig her inne, synes det fort blir for åpent i grunn.
Silmarill Skrevet 21. april 2009 #50 Skrevet 21. april 2009 Jeg føler at jeg er inkludert på KG i den grad jeg har gjort det til selv Har vært på KG siden 2004/2005 så det er klat man blir "kjent" med noen! Jeg har ikke dagbok og er heller ikke fast i noens dagbøker., men hender jeg tar en tur innom enkeltes dagbøker da. KG er topp
Atea Skrevet 23. april 2009 #51 Skrevet 23. april 2009 (endret) Jeg har aldri følt behov for å være inkludert på kg, som bare er et tidsfordriv, men hvor jeg finner noen gode råd og tips. Jeg har vært her lenge, men under et annet nick. Da jeg stod fram som rusmisbruker, virket det som om noen ble litt redde for å bli sett på som rusbrukere selv, og ikke svarte i tråder, eller gjester kom med svada. Men jeg er ikke så ofte her og er ikke inne på noens dagbøker. Forresten er den gamle gjengen borte, Aline husker jeg jo, men jeg har jo selv byttet nick og jeg har provosert med tidligere innlegg. (Aline var ikke en jeg sendte pm til, men hun hadde mye å si for å hjelpe andre for de som husker den tida...tror ikke hun svarte i mine tråder, men hvem husker åtte år tilbake...) Jeg er pizzeD AV Å KUN BLI SETT PÅ MITT FORHOLD TIL RUS OG IKKE SOM ET MENNESKE. Jeg valgte å være ærlig. Men har lært at man bør lyge? Og, jeg ønsker ingen støtte her. Jeg svarte på spørsmålet og j eg føler meg eksludert. Er her ofte som gjest, men ikke som en som er ufin, men som svarer utfra det lille jeg vet. Endret 23. april 2009 av Fullmåne
Passive Skrevet 23. april 2009 #52 Skrevet 23. april 2009 Da har KG gjort det klart og tydelig at de ikke vil ha meg her. Takk for meg.
Atea Skrevet 23. april 2009 #53 Skrevet 23. april 2009 Da har KG gjort det klart og tydelig at de ikke vil ha meg her. Takk for meg. Hva?? MEN du vet jo at på kg, kan man ikke prate om div. ting. Orkla er eierne, hege er ikke her. Ingenting er som det var. Trekke deg ut, jg har ikke lest dine tråder, men du er sikkert en liten provokatør..? Kg blir mer kjedelig enn det er, om alle bare skal preike om bryllup. Men det er jo det de gjør, he he...
Gjest Ulva35 Skrevet 23. april 2009 #54 Skrevet 23. april 2009 Ja det gjør jeg, og har fått masse gode "venner" her inne
Skywalker Skrevet 23. april 2009 #55 Skrevet 23. april 2009 hege er ikke her. Ingenting er som det var. Visst er hun det! Dog ikke i samme funksjon som før. Men hun har sine egne prosjekter. Klem fra Hege -som husker de "gamle dager"
Konservativ Mann Skrevet 26. april 2009 #56 Skrevet 26. april 2009 Jeg synes KGs medlemmer kverulerer unødvendig mye og nekter å ta til seg det glade budskap jeg forfekter.
Skywalker Skrevet 26. april 2009 #57 Skrevet 26. april 2009 Kanskje du er for konservativ, mann? Men det er faktisk noe jeg synes har tiltatt de siste årene: Det skjer alt for ofte at en TS ikke får mer enn et par svar før noen heller begynner å slenge med leppa. Særlig om TS er en gjest. Stalking og hetsing av enkeltbrukere har også tiltatt. Moddene får kritikk nesten uansett hva de gjør. Må det være slik? Det virker i alle fall lite inkluderende. Jeg har merket meg at det har ligget ute info om at det søkes etter modder. Infoen har ligget ute siden oktober 2008, men ingen nye har kommet på moddelista. For meg virker det som et "sykdomstegn" for KG forum..
Ethereal Skrevet 26. april 2009 #58 Skrevet 26. april 2009 Både ja og nei. Jeg har ikke noen venner her inne, eller noen jeg har pratet noe ekstra med. Men jeg syns generelt det er et bra miljø, om man kan si det på den måten. Koser meg her
Picatchu Skrevet 26. april 2009 #59 Skrevet 26. april 2009 Jeg føler meg inkludert, integerert, assimilert, provosert, smilifisert, registrert og sjokkert Nei, jeg legger vekk fremmedordboken og sier at jeg koser meg på KG
Nique Skrevet 29. april 2009 #60 Skrevet 29. april 2009 Føler meg egentlig så inkludert som jeg har lagt det opp til selv. skriver hos noen, og får svar tilbake, det holder for min del. Og prøver å få vært med på treff, for det er koselige folk som møtes
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå