Gå til innhold

Inkludering på Kg

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg føler meg hverken inkludert eller ekskludert, egentlig.

Kanskje det er fordi jeg ikke utleverer meg selv så mye her inne?

Jeg skriver ikke så mye om meg selv, svarer heller på andres innlegg.

Skriver dagbok av og til, men det er for min egen del, egentlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg føler meg inkludert her!

:)

Skrevet

Tja, jeg føler meg fortsatt rimelig ny her, og føler meg vel mest hjemme i "Hva har du spist i dag"-tråden i Kosthold- og treningsforumet.

Ellers føler jeg meg ikke videre "inkludert", men har heller ikke kastet meg på dagbok-trenden helt enda, så føler meg ikke akkurat ekskludert heller.

Skrevet
Nei ikke egentlig.

Fikk ikke noen varm velkomst akkurat. :jolie:

Flere syter og klager pga brukernavnet mitt.

Ja men så har du et litt....merkbart? navn også :)

(Ikke vondt ment)

Skrevet

Jeg var så heldig at jeg fant igjen Kamikatze, som jeg ble kjent med på et annet forum.

Så ble jeg kjent med brukere som Pjukset, Kitten, Anorexia, Desperate... m.fl. Dette er inkluderende mennesker - så, ja, jeg føler meg inkludert.

Takket være disse "tasterne" følte jeg meg velkommen med en gang, men hadde jeg dumpet rett inn i den mengden av Uforskammede tastere man ofte finner i samfunnstrådene - så hadde jeg stukket herfra fort.

Stort sett vil jeg si at KG er et hyggelig nettsted. :-)

Skrevet
Nei ikke egentlig.

Fikk ikke noen varm velkomst akkurat. :jolie:

Flere syter og klager pga brukernavnet mitt.

Tyst med deg, di Surve. :-)

Du og jeg kakler da brukbart i en tråd borte i gata her.

:klemmer:

Skrevet

Joa, men sånn helt i førsten. :blush:

Skrevet
Men så har jeg likevel opplevd å få masse støtte fra både registrerte brukere og gjester i en sak der jeg diskuterte et regelspørsmål med KG-ledelsen på ris&ros, så jeg føler meg ikke ekskludert heller.

Jeg tenker tilbake på dette hver gang jeg ser nicket ditt, og er glad for at fornuften seiret. :)

Selv føler jeg meg vel passe inkludert, jeg synes det er moro når jeg får respons på tråder jeg starter. Jeg skriver ikke dagbok lenger, jeg tror mange får "venner" gjennom dagbøkene sine. Jeg hadde dagbok en stund, men annonserte det aldri så hadde ingen lesere.

Men jeg har blitt venninne med ei jente IRL via KG, fant ut via forumet at hun bor rett borti gata her. Og det er jo hyggelig. :)

Gjest Stjernedryss
Skrevet

Jeg vil ikke si jeg føler meg spesiellt inkludert her nei. Jeg har møtt noen herfra i virkelighete, og de har jeg god tone med ellers er jeg her mest for å diskutere. Føler jeg får mest negative eller nøytrale tilbakemeldinger på ting, men synes det er veldig hyggelig med de som er positive. Dessverre er det som regel gjester som er mest støttende i de mest utleverende diskusjonene, så da vet jeg jo ikke om det er samme personen hver gang eller forskjellige.

Jeg er her for å diskutere, ikke for å skaffe meg en omgangskrets så jeg synes det er ok at jeg ikke har noen faste venner her.

Skrevet
Akkurat det har jeg ikke tenkt særlig mye over. Jeg er her fordi jeg liker å diskutere og være med i debatter. Verken mer eller mindre. Ikke er jeg så superaktiv til å skrive heller.

Tenker at noen vet sikkert hvem jeg er og andre har aldri sett nicket mitt før. Og det er helt ok :)

Slår følge med denne! :) Bortsett fra at jeg synes det er hyggelig å vite at noen kjenner meg litt igjen da, og at jeg kjenner til noen av dere andre! (er vel kanskje ikke så mange nå for tiden?)

Jeg har vært her en stund og holdt også litt til på bakrommet en tid tilbake -og der følte jeg meg veldig godt inkludert og behandlet! :jepp:

Det merkes også at det går veldig i perioder dette med hva som er "normen" rundt det å ta i mot nye på forumet, det er jo bittelitt uskiftning av folk! Men stort sett så opplever jeg da at det sitter "skikkelige folk" bak tastene! :fnise:

Gjest postsekk
Skrevet
Det høres mer ut som skrik etter oppmerksomhet spør du meg.

Jeg er ikke på KG for å skaffe meg omgangskrets, så jeg skjønner egentlig ikke helt spørsmålet.

Enig.

Gjest Wacmoc
Skrevet

Føler meg ikke så fryktelig inkludert, har ikke tenkt noe særlig på det før. Noen ganger får svarene/trådene mine posetive tilbakemeldinger, andre ganger ikke. Er bare sånn det er.. Jeg er vel midt på treet eller noe da :)

Skrevet

Ja akkurat passe igrunnen.

Jeg skriver i noen dagbøker og har god tone med de fleste, føler jeg, men jeg er nå stort sett her fordi jeg syns det er morsomt å av og til diskutere, av og til gi råd og av og til bare lufte huet og ikke primært for å skaffe meg beundrere (jfr nei ikke slett deg tråder osv...)

Skrevet

Nei.

Men nå er jeg jo ganske ny da:) Både her og på forum generelt så vet ikke helt hva jeg kan gjøre selv for å bli det heller....

Skrevet
Hadde dagbok og fikk respons, noe som var kjempeartig og da følte jeg meg veldig inkludert samtidig som jeg la ekstra godt merke til de personene i tråder etterpå og gjerne oppsøkte deres innlegg :)

Må bare si jeg liker meg veldig godt på KG :danse:

Savner dagboka di jeg, Fluksi! :sjenert:

Jeg føler meg veldig inkludert egentlig, men så har jeg dagbøker også da, det tror jeg hjelper veldig til å få ''venner'' her inne. Der er det de samme brukerne som vanker i de samme dagbøkene hos hverandre.

Gjest Ludovie
Skrevet
Nei.

Men nå er jeg jo ganske ny da:) Både her og på forum generelt så vet ikke helt hva jeg kan gjøre selv for å bli det heller....

Hvis du har lyst til å bli "kjent" med andre her, er det lurt å prøve å finne noen brukere som du synes at du har noe til felles med (f.eks. like interesser eller lik livssituasjon), eller som du rett og slett bare liker, og så begynne å skrive i dagbøkene deres (hvis de har dagbok, da). :)

Skrevet

Yes, sir.

Skrevet

Tja.. Har ganske nyrlig blitt medlem her på KG, så har ikke rukker å gjøre meg bemerket. Også er jeg så sjenert at jeg knapt tør å svare på forskjellige innlegg :sjenert:

Skrevet

Jeg føler meg ikke inkludert, men heller ikke ekskludert. Har ikke tenkt over det før jeg leste denne tråden.

Nå skriver jeg ikke mye her så regner ikke med at de her inne husker meg. Men jeg sipper ikke av den grunn. :)

Skrevet

Verken eller egentlig.

Føler ikke at jeg er eksludert, men har opplevd støtte i noen situasjoner og blitt "forfulgt" i andre runder. Har vært her i aaaaaltfor mange år, og var nok mer "inne" før, men det var nok også viktigere å være inne med "gjengen" før.

Nå spiller det ikke så stor rolle lenger, og jeg har ikke ett behov for å føle meg spesiellt inkludert egentlig. Vil ikke få støtte eller bli hørt fordi jeg heter aline, men heller for det som blir sagt i diskusjonen. Irriterer meg litt når folk søker bakover og "bruker" gammel info "mot" meg, rett og slett fordi det man mener og snakker om i en diskusjon, ikke nødvendigvis vil være det samme i en annen diskusjon.

Om jeg skulle slettet meg, hadde jeg ikke laget noen tråd om det på personlige meldinger, jeg hadde bare bedt om å bli slettet. Regner ikke med at noen hadde laget noe opprop pga savnet av meg, og det er egentlig også helt greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...