Gjest Kråkaa Skrevet 17. april 2009 #1 Skrevet 17. april 2009 (endret) Denne er rettet mot brukere som ikke er gjester. Føler du deg inkludert her på Kg? Edit: Litt sånn skriveleif. Endret 17. april 2009 av Kråkaa
Hinata Skrevet 17. april 2009 #3 Skrevet 17. april 2009 Kan vel ikke skryte av det, men så er jeg ikke aktiv i noen dagbøker heller. Jeg vil tro at jeg ville ha følt meg mer inkludert da..
Anglofil Skrevet 17. april 2009 #4 Skrevet 17. april 2009 Ja, absolutt. Trives veldig godt her. Mvh Yvonne
Rosalie Skrevet 17. april 2009 #5 Skrevet 17. april 2009 Ja. Men jeg har ikke sittet på ræven og ventet på å bli inkludert, men inkludert meg selv.
Gjest Grafica Skrevet 17. april 2009 #7 Skrevet 17. april 2009 Jeg føler meg inkludert i min nærmeste "gjeng", og dermed deres utvidede nettverk også. Sånn generelt føler jeg meg også ganske godt inkludert blant alle på KG, jeg har aldri mottatt noen bevis på at noen har utpekt MEG som hatobjekt, selv om ikke alle er enige med meg eller jeg med dem. Generelt synes jeg egentlig det er ganske godt miljø blant brukerne her, noen få som ikke er så populære, men det er (som jeg har fått med meg) lite "interndrama" blant brukerne. Noe jeg synes er innmari deilig, for det er jeg vant til at det er alt for mye av på andre forum.
MissStiles Skrevet 17. april 2009 #8 Skrevet 17. april 2009 Ja, egentlig.. I hvert fall når man er med i en diskusjon og man på en måte blir sett. Trives godt bra her på KG.
Gjest Kråkaa Skrevet 17. april 2009 #9 Skrevet 17. april 2009 Hva vil det si å være inkludert på kg? Litt vanskelig å sette rammer for det da følelsen av å være inkludert varierer fra person til person. Om du skriver i ris/ros eller personlige meldinger spørsmål om noen kan slette deg og en time senere så har du 20 stk som har svart på tråden om at NEEEEEEI ikke slett deg!..Da vet man kanskje at man er rimelig inkludert..? Men som sagt; opp til hver enkelt. Men hva føler DU om du får sette rammer for å være inkludert?
Gjest Miley Skrevet 17. april 2009 #10 Skrevet 17. april 2009 Jeg føler meg akkurat så inkludert som jeg ønsker å være
Gjest Fluksi Skrevet 17. april 2009 #11 Skrevet 17. april 2009 Hadde dagbok og fikk respons, noe som var kjempeartig og da følte jeg meg veldig inkludert samtidig som jeg la ekstra godt merke til de personene i tråder etterpå og gjerne oppsøkte deres innlegg Må bare si jeg liker meg veldig godt på KG
Gjest Purple Haze Skrevet 17. april 2009 #12 Skrevet 17. april 2009 Akkurat det har jeg ikke tenkt særlig mye over. Jeg er her fordi jeg liker å diskutere og være med i debatter. Verken mer eller mindre. Ikke er jeg så superaktiv til å skrive heller. Tenker at noen vet sikkert hvem jeg er og andre har aldri sett nicket mitt før. Og det er helt ok
Gjest LanaLane Skrevet 17. april 2009 #13 Skrevet 17. april 2009 Ja, jeg vil si det, på en "normal" måte. Er heller ikke aktiv i noen dagbøker, men føler meg inkludert når noen siterer meg og kommenterer positivt på et innlegg jeg har skrevet. Kjenner igjen mange nick, aner ikke om folk kjenner igjen mitt, men synes alt i alt det er veldig greit. (off topic: Nå er jeg forvirra, Miley er tilbake, hva skjedde med hun nye som registrerte seg som Miley? Eller har jeg drømt?)
Sol79 Skrevet 17. april 2009 #14 Skrevet 17. april 2009 Litt vanskelig å sette rammer for det da følelsen av å være inkludert varierer fra person til person. Om du skriver i ris/ros eller personlige meldinger spørsmål om noen kan slette deg og en time senere så har du 20 stk som har svart på tråden om at NEEEEEEI ikke slett deg!..Da vet man kanskje at man er rimelig inkludert..? Men som sagt; opp til hver enkelt. Men hva føler DU om du får sette rammer for å være inkludert? Det høres mer ut som skrik etter oppmerksomhet spør du meg. Jeg er ikke på KG for å skaffe meg omgangskrets, så jeg skjønner egentlig ikke helt spørsmålet.
Gjest Emera Skrevet 17. april 2009 #15 Skrevet 17. april 2009 Jeg er ikke på KG for å skaffe meg omgangskrets, så jeg skjønner egentlig ikke helt spørsmålet. Ikke..? Du har jo allerede definert at det å være inkludert på KG betyr at man har omgangskrets her... Om jeg føler meg inkludert? Jauda, gjør da vel det. Ikke at jeg har en egen gjeng, for jeg vanker ikke i dagbøker. Har gjort noen forsøk på dagbokvanking, men jeg har en tendens til å glemme hele greia etter en kort stund. Hvis "inkludert" skal forstås som motsetning til "ekskludert" så føler jeg meg inkludert nok, i hvertfall.
Gjest MissBella Skrevet 17. april 2009 #16 Skrevet 17. april 2009 Jeg liker meg på KG og trives her. KG har på en måte blitt en venn, hvis man kan si det på den måten. Man får veldig mange forskjellige svar, råd ++, både positive og negative. Det liker jeg. Jeg føler meg mer inkludert når jeg er med i en diskusjon. Også etter hvert så kjenner man jo igjen navn/nick uten at man kanskje vet hvem det er. Litt gøy og spennende. Også har jeg fått noen nye venner gjennom KG og det er absolutt positivt.
Sol79 Skrevet 17. april 2009 #17 Skrevet 17. april 2009 Ikke..? Du har jo allerede definert at det å være inkludert på KG betyr at man har omgangskrets her... Hvor?
Gjest Aurora Borealis Skrevet 17. april 2009 #18 Skrevet 17. april 2009 Nei, ja... vet ikke helt hva jeg skal si. Jeg skriver ikke så mye under nicket mitt. Velger å skrive som gjest fordi jeg er mest i tråder der det er naturlig å dele sensitiv informasjon, som på familie&barn, samliv osv. Når jeg så stikker innom tråder som ikke er sensitive så enten glemmer jeg eller gidder ikke å logge meg inn, så jeg forblir ofte gjest. Derfor er det neppe noen som har lagt merke til meg som Aurora Borealis, og jeg har ikke fått noe fellesskap med noen på KG. Men dette er jo selvvalgt da. Men så har jeg likevel opplevd å få masse støtte fra både registrerte brukere og gjester i en sak der jeg diskuterte et regelspørsmål med KG-ledelsen på ris&ros, så jeg føler meg ikke ekskludert heller.
Gjest Papirkurven Skrevet 17. april 2009 #19 Skrevet 17. april 2009 ikke egentlig, men vet ikke om det er så viktig for meg heller. Jeg er her for å diskutere ting jeg ikke ønsker å diskutere i de forumene som har litt mer spesifikke tema (f.eks. hobbyforum) der jeg kjenner brukerne bedre. Her kan jeg være litt mer åpen, fordi jeg ikke kjenner folk. Føler imidlertid at jeg ikke alltid får så mye respons som noen av de mer "kjente" brukerne, men det kan jo ta seg opp etterhvert.
Passive Skrevet 17. april 2009 #20 Skrevet 17. april 2009 Nei ikke egentlig. Fikk ikke noen varm velkomst akkurat. Flere syter og klager pga brukernavnet mitt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå