Ambivalent Skrevet 17. april 2009 #1 Skrevet 17. april 2009 Jeg lar ofte pc'en stå på over natta, siden jeg jobber mye på pc og ikke orker slå av alle programmene før jeg legger meg. Veldig ofte har pc'en restartet i løpet av natta for å innstallere "dødsviktige" oppdateringer. Jeg har prøvd å gå inn på "automatiske oppdateringer" i kontrollpanel, og endret til "varsle, men ikke installer automatisk". Funker greit i en liten periode, men så endrer windows instillingene tilbake til "oppdater automatisk" helt av seg selv! Så er det på'n igjen... Utrolig irriterende! Noen som vet hvorfor det er slik? Jeg er ingen datanerd, så jeg har ikke peiling, men jeg vil ha kontroll over når pc'en skal restarte og ikke.
Ambivalent Skrevet 17. april 2009 Forfatter #2 Skrevet 17. april 2009 Nevermind, var bare Norton som overstyrte.
Gjest pastablasta Skrevet 17. april 2009 #3 Skrevet 17. april 2009 Ser du har løst problemet ditt, men, til en annen gang: Du kan midlertidig stoppe windows update med denne metoden. Men husk å starte om pcen en gang iblant, den vil ikke klare å legge inn oppdateringer ellers. Oppdateringer er faktisk meget viktige for å opprettholde stabiliteten og sikkerhetsnivået på pcen!
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2009 #4 Skrevet 18. april 2009 Ser du har løst problemet ditt, men, til en annen gang: Du kan midlertidig stoppe windows update med denne metoden. Men husk å starte om pcen en gang iblant, den vil ikke klare å legge inn oppdateringer ellers. Oppdateringer er faktisk meget viktige for å opprettholde stabiliteten og sikkerhetsnivået på pcen! Jeg skrudde av alle updates på min. Har ikke gjort noe ustabilitet bare sånn info
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå