Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er helt utrolig deilig. kan tilogmed SE at hele magen beveger seg til tider.

særlig om morgenen, da er magen flatere og jeg kan kjenne hele livmoren, og hvor ungen ligger. ser små humper som kommer opp av og til, det er kjempemorsomt:)

klem Iset 21+4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er en god følelse å kjenned den lille inni der :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja ikke sant. Så hærlig å kjenne en fot her og der.... :D

Er i uke 35 nå, og det kjennes at det er noe på gang inni magen ja.

Skrevet

Ja, det er en deilig følelse :D Har det på samme måte selv. Til og med JM fikk noen spark i går når hun skulle sjekke str på livmor :D

Klem fra Wit 24+1

Skrevet

Jeg sunes rett og slett det kjennes ut som om babyen er for stor til å være inni der nå... Ni uker og fem dager igjen, hvordan skal dette ende :forvirra:

Første gang la jeg nesten ikke merke til alt "bråket" :wink: i magen. men nå føles det som jeg er på båttur hele tiden.... I en sjø med stooore bølger!

Skrevet

jeg fullgått 23 uker i morgen, men jeg kan ikke kjenne spark utenpå magen. I følge min lege måtte jeg nok vente litt med det. Kankje det er slik fordi jeg er godt polstret på magen?

Når kunne dere kjenne spark utenpå?

Skrevet

jeg er veldig godt polstret rundt magen, veier 104 kg!!!! men allikevel kunne jeg kjenne SKIKKELIGE spark utenpå magen allerede 19 uker på vei. det er veldig forskjellig. trodde først jeg kjente "synes" men mannen min fikk kjenne og han kjente 2 kraftige spark:) nå VISER det utenpå magen også, så polstring har INGENTING å si:)

klem Iset 21+5

Skrevet

En fantastisk følelse. Misunner deg litt... :oops: Gled deg til du kommer enda lenger uti svangerskapet. For når det blir ordentlig trangt inni der kan du se både armer og bein som stikker ut når babyen fortvilt prøver å røre på seg. Morsomt! Og særlig morsomt var det når babyen lå skjevt, sånn at rompa stakk opp på ene sida av magen. Magen sto i 45 graders vinkel. Lite stilig da :sjarmor:

Skrevet

Jeg har også litt polstring, men JM kjente spark utenpå i går. Mange til og med :D Min mann har også kjent noe spark tidligere. Tror det startet for noen uker siden. Ellers så kan jeg ikke se at det beveger seg, men så har jeg heller ikke stirret så intens heller egentlig.

Fru enge: La hånden ligge lenge på magen helt i ro når du kjenner bevegelsene, så kjenner du nok også snart noen små spark :D

Skrevet

ja det er det jeg har gledet meg til hele tiden:) ååååå kan ikke tiden gå fortere :roll: neida, jeg koser meg med graviditeten jeg:) har jo fått stoor mage og så dette er jo kjempegøøy!

kan bare se små humper som kommer opp på magen forskjellige steder når det sparker, men ser ikke hva det er ennå.

klem Iiset 21+5

Skrevet

tips til alle med polstring: har dere kjent på magen om morgenen, når dere ennå ikke har stått opp? magen er mye flatere, og dere kan kjenne livmoren mye bedre. det er da jeg SER sparkene mest, og kan kjenne dem mest utenpå magen. i morgen tidlig; ikke stå opp med en gang, men legg hodet litt høyt og vent til det kommer et spark (min sparker ALLTID som et uvær om morgenene), se så ned på magen hele tiden. jeg garanterer nesten at dere ser noe;)

klem Iset

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er i uke 24, og jeg har heller ikke kjent spark utenpå magen enda. Men inni er det fult liv:-) Er ikke kjempe mye polstret, men litt...

:-)

Har vært på legekontroll i dag, alt var helt fint, og det er deilig å vite:-)

Men jeg plages sånn av varmen, holder på å bli gal!

Skrevet

Jeg har aldri kjent ruslasjon der nede før jeg har kommet med på jobben om morgenen. Men jeg kjenner spark inne i meg, ja enkelte ganger er det som om han/hun turner.

Har holdt hånden i ro i lang tid på magen, når poden har sparket, men ikke kjent noe. Jo, kanskje en gang, men det var ingen ting å kjenne når herrenge la hånden sin på magen.

Skrevet

Gjest, jeg plages også av varmen, og jeg er nå på jobb i full stilling. Bak meg går to vifter på full guffe, men jeg blir likevel utenfor.

Gjest Mayamor
Skrevet

Jeg er i uke 22 og kjenner svake spark utvendig.

Inni kjenner jeg masse. :wink:

Ser ut som en gammel dame rundt anklene i denne varmen... :oops:

Mayamor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...