Gjest Realist Skrevet 18. april 2009 #21 Skrevet 18. april 2009 Ha ha, er du svimmel? Det spiller ingen rolle hvilket land han er kommer fra. Så lenge ekteskapet er reelt og de formelle kravene til inntekt osv er i orden har det INGENTING å si hvor man er er i fra. DET hadde jo vært rasisme! Egentlig er det tragisk at Norge ikke fører en "rasistisk" innvandringspolitikk. Ulike krav til familiegjenforening for ulike nasjonaliteter er faktisk rasjonelt.
Gjest hinne Skrevet 18. april 2009 #22 Skrevet 18. april 2009 Egentlig er det tragisk at Norge ikke fører en "rasistisk" innvandringspolitikk. Ulike krav til familiegjenforening for ulike nasjonaliteter er faktisk rasjonelt. Hva mener du med det? Åssen ulike krav foreslår du?
Gjest Realist Skrevet 18. april 2009 #23 Skrevet 18. april 2009 Åssen ulike krav foreslår du? Det er egentlig irrelevant, da poenget til vedkommende jeg svarte er at det er "rasistisk", og dermed per definisjon galt, å ha ulike krav til ulike nasjonaliteter. Dette er jeg som sagt uenig i.
Gjest mimmiz Skrevet 19. april 2009 #24 Skrevet 19. april 2009 hei, lurer på, om en mann fra et annet land gifter seg med en norsk dame, får han da automatisk oppholdstillatelse i landet her, eller hva skjer, noen som har erfaringer? kjempeglad for svar Nei de gjør nok ikke det. Det er forskjell på om mannen er fra EØS eller ikke. Min mann er fra EØS og det er ikke noe krav om at jeg må forsørge han ol. Men han må søke på nytt når denne går ut siden disse er tidsbegrenset. Nå som han er gift med meg så vil han søke om permanet oppholdstillatelse ,men detter er en eviglangprosses. Man kan lese mer om dette på politi.no
Gjest ... Skrevet 19. april 2009 #25 Skrevet 19. april 2009 Ha ha, er du svimmel? Det spiller ingen rolle hvilket land han er kommer fra. Så lenge ekteskapet er reelt og de formelle kravene til inntekt osv er i orden har det INGENTING å si hvor man er er i fra. DET hadde jo vært rasisme! Jo det gjør det... EØS eller ikke EØS. Rasisme liksom...Hvorfor drar du rasisme inn i et spm om oppholdtillatelse.. YNK
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå