Gjest Gjest Skrevet 17. april 2009 #1 Skrevet 17. april 2009 Hei jeg lurte på om det er noen her inne som vet hvor mye sånn ca det ville koste å få noen profesjonelle til å reparere et knyttnevestort hull i en gipsvegg?
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2009 #2 Skrevet 17. april 2009 Hei jeg lurte på om det er noen her inne som vet hvor mye sånn ca det ville koste å få noen profesjonelle til å reparere et knyttnevestort hull i en gipsvegg? vet ikke,men dette kan du fikse selv. Kjøp isoleringsmasse på boks(skum) fyll i hullet,men vær forsiktig så du ikke fyller i for mye. Det vil vokse. Det vil tyte litt utover hullet da du er fedig. Det skjærer du av når det er tørt. Skær helt inntil,og bittelittetil. Sparkle på utdsiden, puss etterpå. Så da kan du male.... Gjorde det med to hull der jeg bodde før. Var en som var sint som laget hull.
Gjest ts Skrevet 17. april 2009 #3 Skrevet 17. april 2009 Jeg har prøvd å google det og har fått opp mange tips på hvordan jeg kan gjøre det selv. Men det var en bekjent av meg som lagde hullet og verken han eller jeg er særlig nevenyttig så derfor lurte jeg på sånn ca hvor mye det ville koste når en profesjonell gjør det Men takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå