Gjest Anonymous Skrevet 15. juli 2003 #1 Skrevet 15. juli 2003 Har hatt et kviseproblem i flere måneder nå som jeg ikke har hatt før.....på begge kinn/hake har jeg mange røde kviser som blir grønne.Ofte klør det og det har ingenting med renslighet å gjøre for jeg har vært og er flink med hudrens.Bør jeg gå til lege?
Jusy me Skrevet 15. juli 2003 #2 Skrevet 15. juli 2003 Jeg ville nok tatt meg en tur til legen om jeg var deg... Legen gir deg sikkert tabletter eller krem mot kvisene.. Noen får kviser selv om de er nøye med rensligheten. Bare ikke finn på å pirke på kvisene. Det etterlater stygge arr..
Gjest Anonymous Skrevet 15. juli 2003 #3 Skrevet 15. juli 2003 Det er vel best å gjøre det ja....er bare vanskelig å få seg en legetime her på denne tiden.Tror jeg har en betennnelse somligger langt ned i huden..må nok ta knekken på den med antibiotika eller noe.Stygt er det ihvertfall!
Gjest Anonymous Skrevet 16. juli 2003 #4 Skrevet 16. juli 2003 Nå har jeg fått Dalacin(krem med antibiotika)Håper at den funker!Er det noen som har prøvd denne?Hvordan gikk det isåfall..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå