Gå til innhold

liker deg veldig godt

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_petter_*
Skrevet

hei på dere der ute :)

Jeg har ett spørsmål bare..

når ei jente du har datet en liten stund sier: jeg liker deg veldig godt.

betyr dette at hun vil forsette og se om det blir oss to eller betyr det at hun liker meg som at hun synes jeg er snill og grei og liker meg som en venn?

er ganske fersk i dette dating greiene :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg leste spørsmålet ditt, husket jeg plutselig på en sang jeg hørte for maaaange år siden, som kan gi deg svaret på det spørsmålet...

Jeg husker ikke hvem som sang, men det var en jente (barnestjerne) som opptrådde på 1/2 7, eller midt i smørøyet, eller noe slikt...

Refrenget gikk i alle fall slik:

Det kiler i magen

Kunne vi bare bli kjent

Nå har du vært her i 4 dager

og ingenting har hendt

Kanskje kommer det litt brått

men jeg liker deg veldig godt

Kanskje kommer det litt brått,

men jeg liker deg veldig godt.

(Alt det rare man husker på også da... :roll: *sjokkert over meg selv* )

Kort sagt, veldig ofte når en jente sier at hun "liker deg veldig godt", så er det et hint om at hun enten er forelsket, eller på vei til å bli det, og at hun vil lære deg bedre å kjenne. :)

Skrevet

Spørs hvor gammel du og henne er.

Da jeg var 14\15 år og sa til en gutt at "jeg liker deg veldig godt" (husker godt jeg sa det og tihi)

Da var jeg vilt forelska i gutten og turte ikke si at jeg var veldig glad i gutten.

(desverre skjønte han det ikke og avstanden var litt for stor til at det ble noe mer :sjenert: )

Var omlag 18 da jeg traff mannen min. Også da sa jeg etter en tid at jeg likte han veldig godt. Litt "farlig" å si at en "er glad i" eller "elsker" når en er ganske så sjenert...

Skrevet

Det betyr at hun vil fortsette å treffe deg. Unntatt hvis hun sier det med en påfølgende setning som: "Men jeg er ikke klar for et forhold akkurat nå."

Gjest Gjest_petter_*
Skrevet
Spørs hvor gammel du og henne er.

Da jeg var 14\15 år og sa til en gutt at "jeg liker deg veldig godt" (husker godt jeg sa det og tihi)

Da var jeg vilt forelska i gutten og turte ikke si at jeg var veldig glad i gutten.

(desverre skjønte han det ikke og avstanden var litt for stor til at det ble noe mer :sjenert: )

Var omlag 18 da jeg traff mannen min. Også da sa jeg etter en tid at jeg likte han veldig godt. Litt "farlig" å si at en "er glad i" eller "elsker" når en er ganske så sjenert...

vi er begge i 20 årene :)

Skrevet
Da jeg leste spørsmålet ditt, husket jeg plutselig på en sang jeg hørte for maaaange år siden, som kan gi deg svaret på det spørsmålet...

Jeg husker ikke hvem som sang, men det var en jente (barnestjerne) som opptrådde på 1/2 7, eller midt i smørøyet, eller noe slikt...

Refrenget gikk i alle fall slik:

(Alt det rare man husker på også da... :roll: *sjokkert over meg selv* )

Kort sagt, veldig ofte når en jente sier at hun "liker deg veldig godt", så er det et hint om at hun enten er forelsket, eller på vei til å bli det, og at hun vil lære deg bedre å kjenne. :)

;)
Skrevet

Neida, det var Brita Kathrine Wallevik fra Kristiansand som hadde originalen.

(måtte bare si det)

Gjest første gjest
Skrevet

Der var den ja.... men det var ikke Jannicke jeg husket den med. ;)

Nå mente ikke jeg på noen måte å insinuere at trådstarter var ung, men det var helst den sjenerte "jeg liker deg veldig godt" :sjenert: som var så gjenkjennelig i denne sangen... og den gjelder ganske langt oppi årene for mange. :)

(Har en venninne på 40, som også "liker han veldig godt" :sjenert::hjerte: )

Skrevet

Syns denne tråden var søt, jeg! For egen del, så betyr "Jeg liker deg veldig godt!" at jeg liker noen veldig godt.

Ikke mer, ikke mindre. Det betyr det jeg sier.

Er jeg derimot den første som sier det, så kan det bety at jeg liker deg superduperekstragodt. Men det tør jeg ikke si, selv om jeg er voksen :sjenert:

Skrevet
Neida, det var Brita Kathrine Wallevik fra Kristiansand som hadde originalen.

(måtte bare si det)

Det er riktig - hun døde av kreft, bare 16 år gammel....:-(

Skrevet

For meg er jeg liker deg veldig godt det samme som at jeg holder på å bli forelsket i deg.

Skrevet

"jeg liker deg veldig godt...." er vel det man sier, når man er forelsket, men for feig å si det i klartekst. Det er en helgardering som gir deg rom å rygge ut, fordi du er ikke helt sikker på hvordan mottakeren reagerer eller om følelsen er gjengjeldt! :ironi:

Gjest Gjest_petter_*
Skrevet
"jeg liker deg veldig godt...." er vel det man sier, når man er forelsket, men for feig å si det i klartekst. Det er en helgardering som gir deg rom å rygge ut, fordi du er ikke helt sikker på hvordan mottakeren reagerer eller om følelsen er gjengjeldt! :ironi:

jeg liker henne ganske godt også begynner til og med å bli forelsket i henne. og det vet hun.

Skrevet

Da er det hennes måte og si til deg at hun begynner å bli forelsket i deg. :)

Skrevet (endret)

Koselig tråd! :)

Da jeg sa til kjæresten "jeg liker deg veldig godt" da vi datet betød det at jeg var i ferd med å bli forelsket i ham :)

Endret av Nøtteskall
Gjest Gjest_petter_*
Skrevet
Koselig tråd! :)

Da jeg sa til kjæresten "jeg liker deg veldig godt" da vi datet betød det at jeg var i ferd med å bli forelsket i ham :)

Det er da bra det da:) selv om vi ikke er sammen enda, så viser hun bare mer og mer følser for meg.senest i går da vi var ute og spiste la jeg med hånden min på bordet. da tok hun og la hennes hånd oppå min og strøk forsiktig over med fingrene sine. dette er noe jeg aldri har opplevd før, så jeg fikk en varm strømmning igjenom kroppen :)

• 2 år senere...
Skrevet

brita katrine wallevik heter hun og hun laget den kasseten før hun døde av kreft når hun var 11 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...