Gjest dubiduu Skrevet 17. april 2009 #1 Skrevet 17. april 2009 Det brukes ofte som argument at regler som overvåker og kontrollerer den enkelte, ikke er noe problem, så lenge du ikke har noe å skjule. Jeg tenkte derfor å starte et politisk parti for de av oss som HAR noe å skjule. Det kan være at du ikke vil ha regler som kan gjøre at all nedlastinga di bli oppdaget, at det er begrenset hva du må opplyse om når du kommer fra danskebåten med bilen full av sjokkis, at du ikke må frykte at offentlige etater kommuniserer seg imellom, dersom du kommer i en situasjon hvor du kan bli avslørt som trygdesnylter osv. Om du skal stemme på oss? Vel, det kommer jo litt an på, da. Om du liker å snylte trygd, så er det jo fint, men samtidig må du ha regler som hindrer at flest mulig andre snylter på trygd. En kunne da laget et parti for en bestemt nisje av trygdesnyltere og nedlastere, eller de som selger ting ulovlig på åpen gate, f.eks dop. (Jeg driter i om folk dealer dop, så lenge jeg unngår kriminaliteten selv)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå