Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Patti Labella
Skrevet

Hei

Babyen min har skummende avføring, noen som vet hva det kommer av? Det skal tilføyes at det er mageknip på gang så jeg regner med at det er en sammenheng her...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Harald hadde det. Slutta da jeg slutta å drikke melk.

Jeg slutta å drikke melk etter at jeg hørte en annen mor fortelle at hennes sønn hadde skummende avføring og som hun fikk høre hadde å gjøre med mors store inntak av kumelk...

Ifølge legen min, som snakket med barneklinikken mens vi var der, er det ikke uvanlig at små barn som ammes reagerer på kumelk som mor drikker. De aller fleste vokser det av seg og vil ikke ha problmer med melkereaksjoner når de selv blir eldre.

Gjest Patti Labella
Skrevet

OK, takker. Da skal jeg kutte ut melken.

Skrevet

Ikke sikkert det funker, men verd et forsøk.

Skrevet

Hvor gammel er babyen din?

Min hadde det de første ukene, men det gikk over av seg selv. Jeg kuttet ikke ut noe. Har lest flere som har lurt på dette, så jeg tror det er helt normalt.

Tror mange tenker allergi eller intoleranse med en gang det er noe..

Skrevet

Ahh, det med alder er selvsagt et poeng ja...

Min sønn begynte med den skummende avføringen 6 mnd gammel, like etter den hadde begynt å bli fastere pga fast føde. Om det er snakk om en helt fersk baby er det jo muligens noe annet. Men dog, det er liekvel helt mulig at de små reagerer på noe, og at det gir seg etterhvert kommer av at den vesle mage og tarmene er i utvikling, så når de blir litt eldre tåler de ting de ikke tålte før.

Gjest *Frida*
Skrevet

Enig med Mamma1. Mi hadde også avføring som skum dei første par vekene, det gjekk over uten at eg har gjort noko.

Skrevet

Frøkna mi hadde det de første ukene, det kom av at jeg hadde for mye melk og hun slukte mye luft når hun diet, hun fikk bare i seg "lettmelka". Dette gav seg da jeg begynte å tompumpe 1-2 ganger om dagen.

Gjest Patti Labella
Skrevet
Frøkna mi hadde det de første ukene, det kom av at jeg hadde for mye melk og hun slukte mye luft når hun diet, hun fikk bare i seg "lettmelka". Dette gav seg da jeg begynte å tompumpe 1-2 ganger om dagen.

Takk for super link.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...