Brownie Skrevet 15. juli 2003 #1 Del Skrevet 15. juli 2003 Mulig jeg terger på meg endel brukere her inne nå, men jeg roper ute et rungende Leser det ene innlegget etter det andre om hvor plagsomt varmen er - men takke meg til varmen enn den umenneskelige kulden som er på vinteren her på Østlandet. Brownie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irka Skrevet 15. juli 2003 #2 Del Skrevet 15. juli 2003 Greit med sommer hele året, bare gradestokken har vett til å holde seg under 30 grader. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 15. juli 2003 #3 Del Skrevet 15. juli 2003 Helt greit,men jeg vil gjerne under 25 grader jeg da...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brownie Skrevet 15. juli 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 15. juli 2003 Bruker hele vinteren på å klage så jeg har lovet meg seg å holde humøret på topp samme hva så lenge det er over 23 grader i sommer. Me like... 8) Brownie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 15. juli 2003 #5 Del Skrevet 15. juli 2003 Totalt uenig med deg, Brownie. Hver årstid har sin sjarm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 15. juli 2003 #6 Del Skrevet 15. juli 2003 Kan vi ikke innføre annenhver dag da. En varm dag går kjempefint for meg, men 2-3 dager i strekk er for mye med stekende sol. Det kan godt regne 3 dager i uka eller noe sånt. Snø kan vi få lille julaften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brownie Skrevet 15. juli 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 15. juli 2003 ok - kompromiss da; Sol og 23 + om dagen, regn om natten. Frisk og ren luft på morgenen. Snø mellom lillejulaften og 4. januar. Ellers oppe i fjellene. Deal??? Brownie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 15. juli 2003 #8 Del Skrevet 15. juli 2003 Den er grei. Hørtes ut som en drøm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irka Skrevet 15. juli 2003 #9 Del Skrevet 15. juli 2003 Vi kjøper den! Bra jobba Brownie! __________________________________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 15. juli 2003 #10 Del Skrevet 15. juli 2003 Flytt hit da vel! Savner jeg snø så er det bare en tre-fire timers kjøretur til Lake Tahoe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irka Skrevet 15. juli 2003 #11 Del Skrevet 15. juli 2003 Har oppholdt meg såpass mye i USA at jeg vet at det er ikke stedet på jord for meg. Fikk med meg jordskjelvet i California i 1989. Skremmende opplevelse! Holder meg til Europa jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brownie Skrevet 15. juli 2003 Forfatter #12 Del Skrevet 15. juli 2003 ... og hvor bor du?? Bodde ett år i San Diego - helt ypperlig for meg som slettes ikke er født med ski på beina og is på (!) magen... Brownie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 15. juli 2003 #13 Del Skrevet 15. juli 2003 :o Iiiiiiik! :o Opplevde du virkelig det siste store jordskjelvet???? Var du i nærheten av episenteret?? Jeg bare venter på det neste store jeg........ Når jeg gidder å tenke på det da! Brownie: Bor i SF. San Diego er nok for varmt for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irka Skrevet 15. juli 2003 #14 Del Skrevet 15. juli 2003 Bodde i Palo Alto da. Utrolig hvor mye oppmerksomhet det fikk i media akkurat der og da, men det ser ut som folk har en tendens til å fortrenge reddsellen etter noen uker. I følge experter på TV var de jo brennsikker på at det STORE skjelvet ville i løpet av de neste 50 årene. Siden dette er 14 år siden nå, vil det mao. si i løpet av de neste 36 årene.. :o KOM HJEM LITAGO! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brownie Skrevet 15. juli 2003 Forfatter #15 Del Skrevet 15. juli 2003 Ok - gjør rom Litago - kommer i månedsskiftet sommerslutt/vinterstart Brownie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 15. juli 2003 #16 Del Skrevet 15. juli 2003 Brownie; vi flytter inn i Irkas hus i Palo Alto. Det er bare kjempekoselig der! :D Og joda, de sier at det er 60% sjanse for at det kommer et stort jordskjelv her i løpet av de neste 30 år. Tenker ikke på det sånn til daglig, men håper jeg ikke er på en av broene når det skjer.... :o Hva var det? :o :o :o Kjenner jeg noen rystelser? :o :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brownie Skrevet 15. juli 2003 Forfatter #17 Del Skrevet 15. juli 2003 Tenk posetivt - 40 % sjanse for at det ikke kommer jordskjelv de neste 30 årene - satser på det jeg, og pakker kofferten min sånn at den kan stå i beredskap..... Brownie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 15. juli 2003 #18 Del Skrevet 15. juli 2003 Sommer hele året??!!! Nei vet dere hva, det blir faktisk ikke aktuellt!! Dermed basta. Oraklet fra nord har talt! Fysj a meg.... :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå