Gjest Hmmmmm Skrevet 17. april 2009 #1 Skrevet 17. april 2009 Hei dere .. Jeg trenger litt råd fra dere her.. Jeg har kommet opp i en liten rar situasjon:P Jeg har funnet meg en gutt jeg er kjempe glad i og ja jeg kan vel si at jeg elsker han Jeg er en del år eldre enn han .. sån ca 11 år.... han er under 20 . Vi har snakket mye som sex og han sier selv at han er litt uerfaren på området.. personlig her jeg hatt kansje litt for mange partnere i den sammenhengen ( er vell på rundt 40-50) men da jeg spurte han litt nærmere om saken , kom det frem at han aldri har ligget oppå en jente og hatt sex:) Jeg ble veldig usikker da han sa det ... Siden jeg selv har hatt en del^^ Så her kommer den rare sitvasjonen:p han og jeg har hatt mye telefon sex.. han runker og kommer mens jeg koser med meg selv^^ For vi har aldri truffet hværandre siden vi bor så langt fra hværadre:p Jeg er så reddn for at han skal bare lik meg fordi jeg er så liberal på temaet.. Snakker, forteller og fantaserer til han om hva vi skal gjøre når vi treffes.. Så jeg er litt usikker på at kansje hans forelskese kansje er at han aldri har hatt sex og jeg tenner han så mye at det er noe han vil prøve fort .. Kan jeg stole på at om vi har sex og masse av det at kansje hans forelskese slukner for meg og at alt som var , var bare at han trodde at klysten på sex var en forelskelse.. ÅHH jeg er så usikker nå.. hater det ... eller skal jeg bare tenke: vell jeg kan jo trene han opp til å bli min fantastiske elsker:P Noen som har noenb tanker om detta?? meninger?? råd??? erfaringer?? anything??? HJELP!!!!!!!!
Gjest KateW Skrevet 17. april 2009 #2 Skrevet 17. april 2009 Vet du, jeg ville møtt ham, sett om kjemien er der, og tatt det derfra. Ved å tenke for mye, så kompliserer du ting inne i hodet ditt, før du vet om det er vits i å gjøre det en gang... Lykke til, uansett!
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2009 #3 Skrevet 17. april 2009 Hmm.. du har aldri møtt han? Men elsker han? Personlig skjønner jeg ikke helt hvordan det går ann, men vi er forskjellige Jeg har vel ingen erfaring med akkurat dette, men hvis du vil ha meningen min på hva jeg tror er best kan du få den.... Jeg synes du skal møte han før du bekymrer deg videre om saken jeg også. Det er jo store sjanser for at forholdet deres blir annerledes i virkeligheten enn over tlf/nett for dere begge - både positivt og negativt kanskje ser du annerledes på han når du opplever hvordan han er i RL, at du automatisk skjønner hva han vil med deg? Det er enklere å tolke følelser når man er face to face, enn over tlf/skiftlig. Skjønner du er bekymret for diverse, når man er betatt blir vi jo alle sånn :rødme: Men jeg tror du blir klokere når du møter han, på om følelsene hans er ekte eller om han liker deg fordi du er så liberal på temaet, som du sa Lykke til!
Gjest hmmmm Skrevet 17. april 2009 #4 Skrevet 17. april 2009 tusen takk for svarene.. Jeg får ta pengboka fatt å reise å møte han da;) Hi hi ..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå