Drua Skrevet 17. april 2009 #1 Skrevet 17. april 2009 Nå har jeg sett Thom Hell på God morgen Norge, reprisen også... og han er da rimelig kjedelig?? Har sett han live som oppvarmer for Neil Young, og da visste jeg ikke hvem han var. Fungerte fryktelig dårlig som oppvarmer ihvertfall, publikum stod og gjespet og lurte på når han skulle gjøre seg ferdig... Men nå er han liksom "overalt", er det virkelig fortjent da? Eller er det jeg som virkelig ikke har skjønt noe som helst?
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2009 #2 Skrevet 17. april 2009 Han er/var jo kjæreste med Marit Larsen, det teller da for noe her i landet. Uansett, ja, han er gørrkjedelig. Men det har jo vært en singer/songwriter-bølge i hele verden de siste årene, og han er vel en av de få ordentlige singer/songwriterne vi har?
Kraistin Skrevet 18. april 2009 #4 Skrevet 18. april 2009 døll fra ende til annen! kjeder meg ihjel hver gang låtene spilles på radio, musikken gir meg så utrolig lite.
Gjest Flode Skrevet 18. april 2009 #5 Skrevet 18. april 2009 Hu har jo ikkeno rakett i rompa hu Marit heller da...
Rosalind Skrevet 18. april 2009 #6 Skrevet 18. april 2009 Han er/var jo kjæreste med Marit Larsen, det teller da for noe her i landet. Uansett, ja, han er gørrkjedelig. Men det har jo vært en singer/songwriter-bølge i hele verden de siste årene, og han er vel en av de få ordentlige singer/songwriterne vi har? Han var faktisk rimelig anerkjent før Marit Larsen fikk kred i musikkmiljøet. Synes den første plata - I love you - er fantastisk. Nå har han blitt litt for platt og pop'a.
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2009 #7 Skrevet 18. april 2009 Han gjør absolutt ingenting for meg. Jeg skjønner ikke greia.
absinthia Skrevet 19. april 2009 #8 Skrevet 19. april 2009 (endret) Jeg synes merkelig nok at han lager fin musikk (hører egentlig mest på helt andre typer musikk) men ble skuffet da jeg var på konsert med ham, fordi han virket litt lite engasjert og fordi han hadde en dårlig lydmann med seg. Endret 19. april 2009 av absinthia
Gjest evol Skrevet 19. april 2009 #9 Skrevet 19. april 2009 Har bare hørt noen sanger spilt på radio, men synes ikke han er så verst. Har ihvertfall ikke irritert meg over han. Men ville nok ikke gått på noen konsert, tror det ville blitt for rolig, og kanskje kjedelig. Men siden Marit Larsen er nevnt, så synes jeg hun er mye mer overvurdert enn Thom Hell. Musikken hennes er utrolig kjedelig, synes jeg.
Mermaid Blues Skrevet 22. april 2009 #10 Skrevet 22. april 2009 Offfffff,ja, kjedelig. Mest lovende singer/songwriter i Norge nå for tida synes jeg er Petter Carlsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå