Gjest Gjest Skrevet 17. april 2009 #1 Skrevet 17. april 2009 Hei. Jeg har fått en STYGG ripe i min LSD skjem!! hva kan jeg gjøre med dette? hvor kan den repareres, hvor mye koster det eller finnes det en annen metode??
skrue Skrevet 17. april 2009 #2 Skrevet 17. april 2009 Hei. Jeg har fått en STYGG ripe i min LSD skjem!! hva kan jeg gjøre med dette? hvor kan den repareres, hvor mye koster det eller finnes det en annen metode?? Er det en ripe i plasten over bildet eller er det i bildet selv (pixelfeil)? I begge tilfeller vil jeg tro at det kan bli dyrt å gjøre noe med det. Enkeltstående pixelfeil i bildet kan i noen tilfeller fikses, men jeg har aldri gjort det selv.
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2009 #3 Skrevet 17. april 2009 Er det en ripe i plasten over bildet eller er det i bildet selv (pixelfeil)? I begge tilfeller vil jeg tro at det kan bli dyrt å gjøre noe med det. Enkeltstående pixelfeil i bildet kan i noen tilfeller fikses, men jeg har aldri gjort det selv. Er i plasten tror jeg!! ågud.. vet ikke hva jeg skla gjøre..
skrue Skrevet 17. april 2009 #4 Skrevet 17. april 2009 Er i plasten tror jeg!! ågud.. vet ikke hva jeg skla gjøre.. Om det er en frittstående skjerm vil jeg tro det er billigere å kjøpe en ny ennå prøve å få den reparert. Skjermer koster ikke mye idag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå