huderre Skrevet 17. april 2009 #1 Skrevet 17. april 2009 kjæresten min har forsatt følelser for eksen sin. men han sier det er meg han elsker og vil være med. men jeg takler dette så dårlig. får ikke sove i det hele tatt. gjør meg kvalm. vet faktisk ikke hva jeg skal gjøre. skal jeg avslutte forholdet eller ikke? jeg elsker faktisk denne fyren over alt, men klarer ikke leve med at han forsatt tenker på henne. han kommer kanskje til å komme over henne, men jeg vet ikke om det er verdt det å ha vondt pga dette. er jo ikke alle gutter som hadde vært like ærlige med dama si å fortelle henne dette. han har ikke kontakt med henne, men jeg lurer på om han noen gang kommer til å komme over henne. hva hadde dere gjort, hva skal jeg gjøre for å få han på andre tanker.
Gjest strykebrett Skrevet 17. april 2009 #2 Skrevet 17. april 2009 Har vært i din situasjon. Det gikk ikke så bra for å si det sånn. Han sa akkurat det samme til meg (elsket meg osv) men jeg greide ikke å komme meg unna følelsen av å være andrevalget. Hadde det akkurat sånn som deg. Gråt masse og følte meg verdiløs. Han snakket om henne noen ganger når han ble full og da kom all dritten på nytt. Det gjorde det ikke bedre at hun hadde vært utro mot han notorisk og lånt masse penger han aldri hadde fått igjen. Det fikk meg faktisk til å føle meg enda verre, at han fremdeles tenkte på henne selv om hun hadde vært så kjip. Hvorfor tenkte han ikke på meg heller, som var trofast og snill? Hvorfor måtte jeg komme på andreplass etter en utro svindler? Uff, merker jeg enda blir deppa av å tenke på det.. Tror det kommer mye an på om du greier å komme over det eller ikke. Jeg greide det ikke, men det betyr jo ikke at ikke du kan greie det.
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2009 #3 Skrevet 17. april 2009 Hvor lenge har dere vært sammen da? Jeg hadde ikke giddet å være sammen med en som hadde følelser for noen andre, og det er jo dårlig av ham å involvere seg med deg når han ikke er tidligere forhold.
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2009 #4 Skrevet 17. april 2009 kjæresten min har forsatt følelser for eksen sin. men han sier det er meg han elsker og vil være med. men jeg takler dette så dårlig. får ikke sove i det hele tatt. gjør meg kvalm. vet faktisk ikke hva jeg skal gjøre. skal jeg avslutte forholdet eller ikke? jeg elsker faktisk denne fyren over alt, men klarer ikke leve med at han forsatt tenker på henne. han kommer kanskje til å komme over henne, men jeg vet ikke om det er verdt det å ha vondt pga dette. er jo ikke alle gutter som hadde vært like ærlige med dama si å fortelle henne dette. han har ikke kontakt med henne, men jeg lurer på om han noen gang kommer til å komme over henne. hva hadde dere gjort, hva skal jeg gjøre for å få han på andre tanker. Det ble slutt med min x i høst, og jeg fikk ny dame til jul. Jeg har fortsatt følelser for x. men det er helt uaktuelt å gå tilbake. Jeg synes synd på henne, og ønsker at hun skal få en ny mann. Jeg synes at jeg er en 100% mann for min nye dame. ikke dump gutten din hvis du tror at han har lyst på deg, og kysser deg med ekte nytelse. Hans x-følelser vil vine gradvis, og han blir bare mer og mer knyttet til deg. Det er ikke uten grunn at han vil ha deg.
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2009 #5 Skrevet 17. april 2009 kjæresten min har forsatt følelser for eksen sin. men han sier det er meg han elsker og vil være med. men jeg takler dette så dårlig. får ikke sove i det hele tatt. gjør meg kvalm. vet faktisk ikke hva jeg skal gjøre. skal jeg avslutte forholdet eller ikke? jeg elsker faktisk denne fyren over alt, men klarer ikke leve med at han forsatt tenker på henne. han kommer kanskje til å komme over henne, men jeg vet ikke om det er verdt det å ha vondt pga dette. er jo ikke alle gutter som hadde vært like ærlige med dama si å fortelle henne dette. han har ikke kontakt med henne, men jeg lurer på om han noen gang kommer til å komme over henne. hva hadde dere gjort, hva skal jeg gjøre for å få han på andre tanker. Jeg har nå vært samboer i fire år og har fortsatt følelser for min ex. Må innrømme at hun alltid har en plass i hjertet mitt. Dog elsker jeg min nåværende samboer og kan aldri tenke meg å bytte.
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2009 #6 Skrevet 17. april 2009 Hans x-følelser vil vine gradvis, og han blir bare mer og mer knyttet til deg.
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2009 #7 Skrevet 17. april 2009 Jeg hadde enda følelser for eksen min når jeg ble sammen med mannen min. Jeg var veldig åpen mot ham om dette, og sa at jeg enda hadde følelser for ham men at jeg også var veldig forelsket i mannen min og visste at følelsene for eksen kom til å gå over. Jeg sa at jeg håpet han ville gi meg tid til å ta ting i mitt tempo, og at jeg på ingen måte ønsket tilbake til eksen og at jeg ønsket kun å fokusere på kjæresten min. Det gikk noen måneder og når jeg da traff eksen min igjen følte jeg ikke på samme måte som tidligere. Jeg sa selvsagt dette til den nye kjætesten min, og han var veldig glad for at han hadde gitt meg tid til å finne ut av dette på min egen måte, fordi jeg var verdt å vente på. Jeg syntes ikke det er dårlig gjort å innlede ett nytt forhold, når man vet at man ønsker å komme over eksen, og på ingen måte ønsker tilbake til det forholdet, OG man spiller med åpne kort om det hele. Men det kommer selvsagt ann på hvor lenge det varer ut i forholdet også. Jeg hadde nok ikke taklet å være sammen med en som også elsket en annen over lengre tid. I mitt tilfelle var det snakk om en overgangsperiode, men om det var noe mer enn det hadde jeg ikke taklet å være på andre siden. Det er selvsagt heller ikke ok om man enda da har kontakt med denne personen som man ikke har kommet seg helt over. I et slikt tilfelle hadde jeg nok gjort det slutt slik at jeg heller kunne bli den nye eksen han ikke klarte å komme over.
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2009 #8 Skrevet 17. april 2009 kjæresten min har forsatt følelser for eksen sin. men han sier det er meg han elsker og vil være med. men jeg takler dette så dårlig. får ikke sove i det hele tatt. gjør meg kvalm. vet faktisk ikke hva jeg skal gjøre. skal jeg avslutte forholdet eller ikke? jeg elsker faktisk denne fyren over alt, men klarer ikke leve med at han forsatt tenker på henne. han kommer kanskje til å komme over henne, men jeg vet ikke om det er verdt det å ha vondt pga dette. er jo ikke alle gutter som hadde vært like ærlige med dama si å fortelle henne dette. han har ikke kontakt med henne, men jeg lurer på om han noen gang kommer til å komme over henne. hva hadde dere gjort, hva skal jeg gjøre for å få han på andre tanker. Gjør som min nye dame. Vær god, snill, deilig, støttende og elskende. I møte med slik kjærlighet blir minnet om min gode x, redusert til ett godt men ubetydelig minne og x-følelsene redusert til et ønske om at hun skal få det godt uten min hjelp.
Gjest Gjest_Angeldarling_* Skrevet 17. april 2009 #9 Skrevet 17. april 2009 Jeg hadde enda følelser for eksen min når jeg ble sammen med mannen min. Jeg var veldig åpen mot ham om dette, og sa at jeg enda hadde følelser for ham men at jeg også var veldig forelsket i mannen min og visste at følelsene for eksen kom til å gå over. Jeg sa at jeg håpet han ville gi meg tid til å ta ting i mitt tempo, og at jeg på ingen måte ønsket tilbake til eksen og at jeg ønsket kun å fokusere på kjæresten min. Det gikk noen måneder og når jeg da traff eksen min igjen følte jeg ikke på samme måte som tidligere. Jeg sa selvsagt dette til den nye kjætesten min, og han var veldig glad for at han hadde gitt meg tid til å finne ut av dette på min egen måte, fordi jeg var verdt å vente på. Jeg syntes ikke det er dårlig gjort å innlede ett nytt forhold, når man vet at man ønsker å komme over eksen, og på ingen måte ønsker tilbake til det forholdet, OG man spiller med åpne kort om det hele. Men det kommer selvsagt ann på hvor lenge det varer ut i forholdet også. Jeg hadde nok ikke taklet å være sammen med en som også elsket en annen over lengre tid. I mitt tilfelle var det snakk om en overgangsperiode, men om det var noe mer enn det hadde jeg ikke taklet å være på andre siden. Det er selvsagt heller ikke ok om man enda da har kontakt med denne personen som man ikke har kommet seg helt over. I et slikt tilfelle hadde jeg nok gjort det slutt slik at jeg heller kunne bli den nye eksen han ikke klarte å komme over. Hei:) Det er ikke akkurat svar jeg kommer med da, men heller et spørsmål om dette faktisk er normalt? Jeg sitter i samme problemet selv... Jeg måtte gjøre det slutt med kjæresten min fordi han ikke er grei mot meg, han har noen trekk som passer godt til beskrivelse av psykopati. Problemet er jo at jeg har sterke følelser for han og klarer ikke få han utav hodet. Jeg har en ny nå og han er så snill og god, men jeg har ikke samme følelsene som for han andre. Det er ikke den intense følelsen som når vi holder hånden om dere skjønner. Jeg blir så forvirret og lurer på om jeg aldri opplever den intensiteten igjen..Må jeg bare godta å leve med dette eller vil det svinne hen? Han nye er veldig tålmodig og gir meg tiden jeg trenger sier han fordi han elsker meg. Jeg har blitt litt "ødelagt" av forholdet jeg hadde så jeg klarer ikke uttrykke følelsene mine til han. Jeg er bare så sliten og lei nå, det er ikke godt å ha det slik som dette..
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 17. april 2009 #10 Skrevet 17. april 2009 Gjør som min nye dame. Vær god, snill, deilig, støttende og elskende. I møte med slik kjærlighet blir minnet om min gode x, redusert til ett godt men ubetydelig minne og x-følelsene redusert til et ønske om at hun skal få det godt uten min hjelp. Jeg er en slik x-dame som jeg vet min x sliter med å komme over. Tror det som er skrevet over her er akkurat det som skal til. Jeg vil jo også at han skal komme videre og har ikke særlig mye kontakt.
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2009 #11 Skrevet 17. april 2009 Det ble slutt med min x i høst, og jeg fikk ny dame til jul. Jeg har fortsatt følelser for x. men det er helt uaktuelt å gå tilbake. Jeg synes synd på henne, og ønsker at hun skal få en ny mann. Jeg synes at jeg er en 100% mann for min nye dame. ikke dump gutten din hvis du tror at han har lyst på deg, og kysser deg med ekte nytelse. Hans x-følelser vil vine gradvis, og han blir bare mer og mer knyttet til deg. Det er ikke uten grunn at han vil ha deg. Dette er jo rent tullprat da, man kan jo ikke vite om man blir kysset med ekte nytelse osv. Hørt om å bli brukt for å ha noen mens man savner eksen?
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2009 #12 Skrevet 17. april 2009 Dette er jo rent tullprat da, man kan jo ikke vite om man blir kysset med ekte nytelse osv. Hørt om å bli brukt for å ha noen mens man savner eksen? Dette er ikke tullprat. Det er forskjell på kjærtegn. Jeg misbrukte ei dame ei natt mens jeg savnet x. Det angrer jeg på. Hun var fullstendig klar over situasjonen, men ble allikevel såret. Det er veldig skummelt å flørte mens ett kjærlighetsbrudd fossblør. Man er lettlurt, og alt mykt er godt. Og vurderingsevnen er lettere koko. Jeg kan imidlertid love at hun jeg koser nå til dags ikke er noen erstatning. Hun er min totale drømmekvinne, og får jeg lov så gifter jeg meg med henne. Allikevel håper jeg det går bra med x.
Gjest MissBella Skrevet 17. april 2009 #13 Skrevet 17. april 2009 Jeg har også vært borti en sånn situasjon før. Etter å ha vært sammen med en fyr i over 6mn eller noe, så fortalte han meg plutselig at han fortsatt tenkte på eksen sin. Jeg visste at de hadde kontakt. Plutselig så fortalte han meg at de hadde snakket om dette. Hun hadde også følelser for han men hun ville ikke bli sammen med han igjen. Det gjorde litt vondt at han faktisk tenkte på å bli sammen med henne igjen mens han var sammen med meg. Men vi snakket veldig mye om det og de brøt kontakten. Vi er ikke sammen nå lengre. Jeg tror hun har fått seg ny kjæreste men mer vet jeg ikke.
Ambivalent Skrevet 17. april 2009 #14 Skrevet 17. april 2009 Har opplevd noe av det samme. Etter at jeg og sambo hadde vært sammen i kanskje fem år, fant jeg ut helt tilfeldig at han og eksen fortsatt hadde hemmelig kontakt, med "kos og klem" og sånt. Og så fortalte han at han hadde vært forelsket i henne i de to første årene vi var sammen! Det ødela mye... Jeg har fortsatt vanskelig for å stole på ham. Men vi er fortsatt sammen. Har ikke tenkt på det på lenge... Kjenner jeg kanskje burde reagert annerledes den gang da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå