tuji Skrevet 15. juli 2003 #1 Del Skrevet 15. juli 2003 Hva skal man lage i denne varmen? Vet bare at vi skal ha jordbær til dessert (selv om jeg er allergisk - det driter jeg i!). Det må være noe enkelt og raskt, og godt selvfølgelig. Hadde salat i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 15. juli 2003 #2 Del Skrevet 15. juli 2003 Spaghetti Carbonara. Det hadde vi i går, kjempeenkelt og raskt å lage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 15. juli 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 15. juli 2003 Er ikke helt i spagettimodus akkurat nå, men takk likevel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 15. juli 2003 #4 Del Skrevet 15. juli 2003 Ferdigpizza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 15. juli 2003 #5 Del Skrevet 15. juli 2003 Kald tunfisksalat med kokt egg, majs og asparges. Varme baguetter til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 15. juli 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 15. juli 2003 Der ga du meg en ide. Ikke salaten altså, men asparges. Med skinke...mmm. Kvalifiserer ikke som middag, men det driter jeg i. Godt er det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sisilie Skrevet 15. juli 2003 #7 Del Skrevet 15. juli 2003 - Spekemat, potesalat ,grønn salat m/ cherrytomater, fersk ananas, rå løk etc.etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 15. juli 2003 #8 Del Skrevet 15. juli 2003 Vi skal ha Kyllingsalat i dag. Orker ikke stå over komfyren i denne varmen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 15. juli 2003 #9 Del Skrevet 15. juli 2003 Jeg har kjøpt inn oppskåret loff, skinke og ost (også ferdig oppskåret), så kan vi lage toast når vi får matlyst. Jeg orker ikke å spise noe som helst jeg... bare is da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå