SkyHead Skrevet 15. juli 2003 #1 Skrevet 15. juli 2003 Var på en liten shoppe runde i går, fordi det var to timer til neste buss. Ofte er shopping noe av det verste jeg vet. Jeg tok turen innom JC, prøvde på en fin bukse type Tobacco str XL, fikk den så vidt igjen... litt irriterende, men så gikk jeg lenger inn i butikken og fant Lee bukser, har aldri fått på meg de før heller men det er vel kanskje fordi jeg har prøvd for små str. Prøvde en i går iallefall ti minutter gikk jeg og strålte, jeg hadde funnet meg en bukse som ikke har ti cm ekstra rundt lårene (les: pose bukser, stor fan av de ) Så jeg hadde en veldig positiv opplevelse med Lee, så neste gang jeg shopper kommer det nok til å være Lee bukser
Gjest Tristessa Skrevet 16. juli 2003 #2 Skrevet 16. juli 2003 Liker Lee jeg og, tenkte å utvide garderoben med nok et par. Hva er favorittmodellen deres, folkens?
Gjest Anonymous Skrevet 16. juli 2003 #3 Skrevet 16. juli 2003 Jeg har nettopp kjøpt meg "leola" og en som hette "denver" tror jeg det var. Super fornøyd!!
Gjest Tristessa Skrevet 16. juli 2003 #4 Skrevet 16. juli 2003 Ca. pris? (Bortskjemt som jeg er betaler jeg jo ikke slikt selv - før nå)
veslepus Skrevet 16. juli 2003 #5 Skrevet 16. juli 2003 Leola, sitter som et skudd! Prisen ligger vel rett under tusenlappen, tror jeg. :D
Julie Skrevet 16. juli 2003 #6 Skrevet 16. juli 2003 Leola som gjelder her også. Koster 700 kr på JC.
Gjest Dolphina Skrevet 16. juli 2003 #7 Skrevet 16. juli 2003 Leola her også! Har 3 stk og elsker dem! Koster ca 700 kr på Bik Bok og JC -Silje
*M* Skrevet 16. juli 2003 #9 Skrevet 16. juli 2003 Lee bukser er helt fantastiske, eneste buksene som passer meg på lengde, har veldig korte bein! Skal snart ut å handle på salget og håper at de har Lee bukser til redusert pris!
Gjest Anonymous Skrevet 17. juli 2003 #10 Skrevet 17. juli 2003 Leola er den modellen med lavt liv og som går litt ut nede, ikke sant?! Er min klare favorittbukse, har kjøpt to og det blir helt sikkert flere :D
veslepus Skrevet 17. juli 2003 #11 Skrevet 17. juli 2003 Skal snart ut å handle på salget og håper at de har Lee bukser til redusert pris! Si ifra hvis du finner noe! En ny Lee-bukse på salg hadde ikke vært så dumt...
Madison Skrevet 17. juli 2003 #12 Skrevet 17. juli 2003 Felton heter min.. ikke brukt den ennå..den er sykt trang.. men de syns ikke jeg skulle bytte den,for den vier seg sånn ut. At bare jeg såvidt får den på så er den sånn den skal være.. stemmer det folks?
Gjest Étoile Skrevet 17. juli 2003 #13 Skrevet 17. juli 2003 Lee bukser vider seg ofte mye ut ja, så det stemmer sikkert. Min favoritt er også Leola, MÅ ha bukser med stetch i... :D
Gjest Kjerstii Skrevet 14. februar 2008 #14 Skrevet 14. februar 2008 Jeg digge Lee buksene:) De er sykt gode å gå i. Har selv ingen, men søstera mi kjøpte en type som passet meg perfekt! Jeg lurer på å kjøpe en selv, men da jeg fikk høre prisen fikk jeg nesten sjokk. Opp i 1000kr for en bukse. Noen som vet om en plass der de blir solgt litt billigere? :gjeiper:
Bomullstrusa Skrevet 14. februar 2008 #15 Skrevet 14. februar 2008 (endret) Jeg digge Lee buksene:) De er sykt gode å gå i. Har selv ingen, men søstera mi kjøpte en type som passet meg perfekt! Jeg lurer på å kjøpe en selv, men da jeg fikk høre prisen fikk jeg nesten sjokk. Opp i 1000kr for en bukse. Noen som vet om en plass der de blir solgt litt billigere? :gjeiper: Det er merkevare og har også relativt høy innkjøpspris for butikkene, så tviler dessverre på at du får kjøpt de noe særlig billigere noe sted... Du får gå og se om de har de på salg. Vet de har på BikBok. Hadde ihvertfall Endret 14. februar 2008 av SweetS
Bomullstrusa Skrevet 14. februar 2008 #16 Skrevet 14. februar 2008 Felton heter min.. ikke brukt den ennå..den er sykt trang.. men de syns ikke jeg skulle bytte den,for den vier seg sånn ut. At bare jeg såvidt får den på så er den sånn den skal være.. stemmer det folks? Har ikke akkurat den modellen selv, men de bruker å gå ut ja. Er det en lys vask går den ut ganske mye, det vil den også gjøre om den inneholder elastan. Hvis det er i livet den er trang, kan du prøve å dynke linningen i vann og strekke den ei stund. Evt. ta den på mens den er våt og gjør rare øvelser på gulvet. Bruker å hjelpe
Gjest Gjest_lola_* Skrevet 15. februar 2008 #17 Skrevet 15. februar 2008 Dere som har peiling på Lee; hvordan er str der? Jeg blir så deprimert av buksemerker som ikke passer "vanlige" folk, og jeg tør ikke engang gå inn i butikken og prøve, i frykt for at de ikke har min str. Jeg har kvinnelige former, og bruker str 40 i bukser fra VeroModa.
Gjest Morgan le Fay Skrevet 16. februar 2008 #18 Skrevet 16. februar 2008 Jeg synes i hvertfall at de er litt store på størrelsene.
Goldilocks Skrevet 16. februar 2008 #19 Skrevet 16. februar 2008 Jeg er superfornøyd med mine Lynn Clean fra Lee Jeg synes i hvertfall at de er litt store på størrelsene. Jeg syns også de er litt store i str, jeg trenger større str i feks Levi's bukser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå