Gjest Lea Skrevet 15. juli 2003 #1 Del Skrevet 15. juli 2003 Jeg vil bare meddele dere alle om at Lea holder på å svette ihjæl. Hodet mitt har ikke lyst til noe som helst. Inne er det kjedelig, ute er det for varmt. Hageslange-trikset er brukt opp og stranden er full. Jeg orker ikke å vaske opp, jeg orker ikke å shoppe. Jeg orker ingen ting. Nå går jeg i dusjen tror jeg.. for 4 gang i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 15. juli 2003 #2 Del Skrevet 15. juli 2003 Jeg kan opplyse om at jeg har det på samme måte. Har en merkelig tretthetsfølelse jeg ikke har opplevd maken til. Hodet bare detter ned, og øynene går i kryss. Sykt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 15. juli 2003 #3 Del Skrevet 15. juli 2003 Tretthet ja! Har du prøvd å sove? Går ikke! Det er for varmt. Vifta står på fullt og det er fortsatt som om luften står stille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 15. juli 2003 #4 Del Skrevet 15. juli 2003 Vet det! Det er et sant helvete. Og kom ikke her og si at jeg kan dra og bade, for det kan jeg ikke: a) ser ut som en brøddeig i bikini B) fikk akkurat mensen c) alle andre er på stranden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 15. juli 2003 #5 Del Skrevet 15. juli 2003 Jeg lider og lider.... :cry: Og ingen får komme og si at jeg har bedt om denne varmen selv, for det har jeg ikke. Neste blir at jeg kler på meg termodressen og setter meg på kjølerommet med ei god bok.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 15. juli 2003 #6 Del Skrevet 15. juli 2003 Jeg KAN dra på stranden, men jeg orker rett og slett ikke. Dessuten burde jo hunden få bli med og bade. Fungerer dårlig med en Rottweiler på samme strand som ørtitusen unger (selv om hunden er snill altså). Den siste timen har jeg stort sett oppholdt meg under strålen fra hageslangen (teller det som en dusj også kanskje?). Det fungerer i nøyaktig 2 minutter.. så er det på'n igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 15. juli 2003 #7 Del Skrevet 15. juli 2003 Det verste er at naboen har stort og deilig basseng som de plasker uforskammet høylydt rundt i. Jeg tør ikke å spørre om å låne...teitinger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 15. juli 2003 #8 Del Skrevet 15. juli 2003 Phø.. der verste er at sambo planla å bruke alle feriepenger og skattepenger på å lage svømmebasseng i hagen. Ikke så stort altså, men nok til å ta et par svømmetak hver vei. Og jeg NEKTET!!! At det går an å bli så dum! :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 15. juli 2003 #9 Del Skrevet 15. juli 2003 Neste gang han foreslår det, tipper jeg du tenker deg om en gang til! Nå stikker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 15. juli 2003 #10 Del Skrevet 15. juli 2003 eyhh.. ikke klag på varmen a.. endelig har vi en mnd, maks med skikkelig varme i været.. vil ha vil ha!! :D -Madison med feber, så så sola nå er uaktuelt :-? også dusja 3-4 ganger idag. i deilig kaldt vann :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 15. juli 2003 #11 Del Skrevet 15. juli 2003 ØØØY! Dette er en sutretråd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 15. juli 2003 #12 Del Skrevet 15. juli 2003 jeg sutrer omvendt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 15. juli 2003 #13 Del Skrevet 15. juli 2003 Flytt til Svalbard da vel, ikke mye varmt der nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brownie Skrevet 15. juli 2003 #14 Del Skrevet 15. juli 2003 eyhh.. ikke klag på varmen a.. endelig har vi en mnd, maks med skikkelig varme i været.. vil ha vil ha!! :D -Madison med feber, så så sola nå er uaktuelt :-? også dusja 3-4 ganger idag. i deilig kaldt vann :D Henger meg på deg - bortsett fra feberen du har da. Kuren er å spise masse is!!! Brownie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 15. juli 2003 #15 Del Skrevet 15. juli 2003 Livet er herlig når været er som det her! Javisst er det varmt, javisst svetter man og er trøtt og sløv, men fy faen så deilig! Håper det varer til langt ut i oktober! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 15. juli 2003 #16 Del Skrevet 15. juli 2003 Solbrent, varm, svett, dusjet omtrent 4-5 ganger i dag, vært på stranden, fullt av folk, fortsatt varmt, varmt, varmt, ikke sulten, tørst. Varmen er herlig, dere! ..og verre blir det hvert år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 15. juli 2003 #17 Del Skrevet 15. juli 2003 Tips i varmen: ta en varm dusj, ikke en kald! Tar du en varm dusj blir du kald når du går ut av den. Kalde dusjer på varme dager fører bare til at du begynner å svette når du kommer ut av dusjen... Sier jeg som sitter i skyggen og svetter.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharissa Skrevet 15. juli 2003 #18 Del Skrevet 15. juli 2003 nordmenn blir aldri fornøyd med været, gjør vi vel? meeen...jeg er ikke noe bedre en andre jeg heller da...*svette svette* hater tropevarme :x hvorfor kan det aldri være sånn passe varmt? enten så er det sånn overvarmt, eller det bare regner, eller så blåser det noe sinnsykt, eller så tordneer det...når kan vi få normalt vær med passelig varme.. Blir så sløv at jeg ikke kan gjøre noe..hjelper ikke å gå i skyggen der er det minst like varmt..best å oppholde seg i bilen egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. juli 2003 #19 Del Skrevet 15. juli 2003 Deilig med varme når man har ferie og alt det der, jadda, jadda, sant nok og bla-bla vinteren kommer tidsnok og alt og mere til, MEN: tenk da: oktober - vinden uler utenfor, løv fyker forbi vinduet, det er mørkt. Inne har du akkurat fyrt i peisen for første gang i år, belysningen er dempet og du har stearinglys uber alles. Pledd, laptop på fanget, og en artig diskusjon på et KG som er langt livligere enn det er om sommeren. Ikke å forakte det heller vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 15. juli 2003 #20 Del Skrevet 15. juli 2003 Så enig, så enig.... 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå