Gjest Gjest Skrevet 16. april 2009 #1 Skrevet 16. april 2009 Var på datern med en snille og hyggelig mann et par måneder. Alt bra, god kjemi, gode venner, god sex, men ikke noe ordentlig forhold ennå. Det holdt på å skli naturlig over i det da han plutselig ikke gav lyd fra seg mer....før etter 3 måneder! To uker etter at han hadde gjennomgått en meget alvorlig operasjon ringte han meg altså! Han hadde fått en skummel diagnose, blitt helt sjokkert og ville ikke bekymre meg med det. Ja, kan tenke meg at tankene er et helt annet sted i en sånn situasjon da ja. Så det kan skje.... at de plutselig ligger på sykehus og derfor ikke ringer! (Ja, jeg har sett og kan bekrefte arret! Og ja han er helt frisk nå . Og nei vi er dessverre ikke sammen mer, da vi hadde blitt litt bedre kjent fant vi ut at vi egentlig ikke passet godt nok sammen).
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2009 #3 Skrevet 17. april 2009 Var på datern med en snille og hyggelig mann et par måneder. Alt bra, god kjemi, gode venner, god sex, men ikke noe ordentlig forhold ennå. Det holdt på å skli naturlig over i det da han plutselig ikke gav lyd fra seg mer....før etter 3 måneder! To uker etter at han hadde gjennomgått en meget alvorlig operasjon ringte han meg altså! Han hadde fått en skummel diagnose, blitt helt sjokkert og ville ikke bekymre meg med det. Ja, kan tenke meg at tankene er et helt annet sted i en sånn situasjon da ja. Så det kan skje.... at de plutselig ligger på sykehus og derfor ikke ringer! (Ja, jeg har sett og kan bekrefte arret! Og ja han er helt frisk nå . Og nei vi er dessverre ikke sammen mer, da vi hadde blitt litt bedre kjent fant vi ut at vi egentlig ikke passet godt nok sammen). Hva er tanken bak dette? er det bare noe du vil fortelle eller er det noe mere bak? forstod ikke helt hehe
Gjest Gjest_Sofia_* Skrevet 17. april 2009 #4 Skrevet 17. april 2009 Hva er tanken bak dette? er det bare noe du vil fortelle eller er det noe mere bak? forstod ikke helt hehe Selvfølgelig er det tanke bak denne. "He's just not that into you" stemmer ikke alltid !!!!
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2009 #5 Skrevet 17. april 2009 Selvfølgelig er det tanke bak denne. "He's just not that into you" stemmer ikke alltid !!!! JOJO, men der er jo andre gangen hun skriver dette så da tenker jeg at det ligger noe annet bak, eller at hun ikke fikk den responsen hun ville ha...
Gjest TS Skrevet 17. april 2009 #6 Skrevet 17. april 2009 JOJO, men der er jo andre gangen hun skriver dette så da tenker jeg at det ligger noe annet bak, eller at hun ikke fikk den responsen hun ville ha... Der tar du feil. Vi er to forskjellige personer. Jeg tenkte først å svare på den forrige tråden til hun med "He's just not that into" you, men jeg ville heller lage en egen tråd for at innlegget mitt skulle bli lest. Og ja meningen var å fortelle alle at noen sjeldne ganger kan det være en annen forklaring bak, så ikke døm noen før du vet...Ha en fortsatt fin dag i solen !
hysteria Skrevet 18. april 2009 #7 Skrevet 18. april 2009 Før du vet, ja..hehe..men om du aldri får vite?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå