Solbærsaft Skrevet 11. april 2012 #21 Skrevet 11. april 2012 Fru Ompa Esa Fikk vondt i nesa Så hu gikk til doktor´n og fikk litt popcorn Men da hun kom hjem var nesa borte Fordi at doktor´n hadde gitt hu popcorn
AnonymBruker Skrevet 11. april 2012 #22 Skrevet 11. april 2012 husker vi hadde en som gikk sånn: ny man is sexy lady lady sexy chicka-chicka BOM-BOM charli chaplin, chaplin charli i love you Hæ? Heter det "sexy lady"? Jeg trodde at det var "six lady" og "seven lady" Også på slutten er det "poff, yeah". Haha
Gjest Offensive Pie Skrevet 11. april 2012 #23 Skrevet 11. april 2012 Hæ? Heter det "sexy lady"? Jeg trodde at det var "six lady" og "seven lady" Også på slutten er det "poff, yeah". Haha Vår versjon startet "My name is sex baby, sex baby". Tror det finnes mange versjoner, mer eller mindre passende
Lady Stardust Skrevet 11. april 2012 #24 Skrevet 11. april 2012 Hehe, ååh.. Husker bare deler av de vi klappa. My name is Elvis Presley Bodde i New Jersey Sugar in the morning *kiss kiss* sexy! Og en lang en; Min far han var en søplemann, en søplemann, en søplemann Min far han var en søplemann og vet du hva han sa? Æsj æsj! Min mor hun var en baker, en baker, en baker Min mor hun var en baker, og vet du hva hun sa? Æsj æsj, nam nam! Min søster var en frisør, en frisør, en frisør Min søster var en frisør, og vet du hva hun sa? Æsj æsj, nam nam, krølli krølli! Min bror han var en cowboy, en cowboy, en cowboy Min bror han var en cowboy, og vet du hva han sa? Æsj æsj, nam nam, krølli krølli, pang pang! Meeen jeg er ei litta pyse, ei pyse, ei pyse Men jeg er ei litta pyse, og vet du hva jeg sa? Æsj æsj, nam nam, krølli krølli, pang pang UÆÆÆÆH!
kriksaa Skrevet 11. april 2012 #25 Skrevet 11. april 2012 Hadde denne for 20 år siden: Anne Malene i grønnmala hus selger bongbonger og kaker og brus har du penger, så kom og kjøp, har du ikke så stjel og løp Det er en sang og jeg tror det fantes flere vers på den. Kjolen hennes var lyse blå Hatten hennes var høyt på strå Strømpene hennes var hull i hull Og hele madamen var drita full
Gjest Woody Skrevet 26. november 2012 #26 Skrevet 26. november 2012 Klappelek for to eller flere i ring: Zom badi-om bam be-e-la badi-om badi-om ella mella tipp tipp tipp ella mella topp topp topp en to tre Napoleon med sin hær over kjøkkenbenken dro, den ene datt i vasken, den andre datt i do. Den tredje datt i renna og slo ut alle tenna, den fjerde satt på loftet og spilte rock'n'roll.
Xaphan Skrevet 26. november 2012 #27 Skrevet 26. november 2012 Anne Liane Anne ma chi boom boom boom clap for you clap for me se meg, ta meg, si at du vil ha meg en, to, tre Det er sånn jeg husker det, men det må jo være feil!
Gjest heklepleddet Skrevet 26. november 2012 #28 Skrevet 26. november 2012 Mulig jeg husker litt feil, men den vi hadde da jeg var liten mener jeg gikk sånn: Ååå Makaroni Asle basle ka-rasle Si-am si-am boff boff boff Si-am si-am boff boff boff En - to - tre Det - var - det! Husker at vi brukte Anne Liane også
Junine Skrevet 26. november 2012 #29 Skrevet 26. november 2012 Hehe, ååh.. Husker bare deler av de vi klappa. My name is Elvis Presley Bodde i New Jersey Sugar in the morning *kiss kiss* sexy! Og en lang en; Min far han var en søplemann, en søplemann, en søplemann Min far han var en søplemann og vet du hva han sa? Æsj æsj! Min mor hun var en baker, en baker, en baker Min mor hun var en baker, og vet du hva hun sa? Æsj æsj, nam nam! Min søster var en frisør, en frisør, en frisør Min søster var en frisør, og vet du hva hun sa? Æsj æsj, nam nam, krølli krølli! Min bror han var en cowboy, en cowboy, en cowboy Min bror han var en cowboy, og vet du hva han sa? Æsj æsj, nam nam, krølli krølli, pang pang! Meeen jeg er ei litta pyse, ei pyse, ei pyse Men jeg er ei litta pyse, og vet du hva jeg sa? Æsj æsj, nam nam, krølli krølli, pang pang UÆÆÆÆH! Den siste hadde vi også! men på slutten sang vi litt annerledes. Men jeg er bare en skrikerunge, en skrikerunge, en skrikerunge Men jeg er bare en skrikerunge, og vet du hva jeg sa? Æsj æsj, nam nam, krølli krølli, pang pang, uæææ!!
AnonymBruker Skrevet 27. november 2012 #30 Skrevet 27. november 2012 Vi hadde også Anne Liane, men den gikk sånn: Anne Lia-ane Anne, My Chi - boom boom boom Anne, My Chi , My darling Anne, My Chi, My darling Clap for you, clap for me I love you, you love me Oh - ah - cha cha cha Anne Lia-ane Chi -Chi, Susa-anne Bye bye! Haha, hva i all verden:p Anonym poster: 33624a747c933231e04fff00de91b991
missdior Skrevet 29. november 2012 #31 Skrevet 29. november 2012 slå makaroni er den jeg husker best slå makaroni, tirum tassa marassa tirum, tirum, tass tass tass tirum, tirum, tass tass tass en, to. tre. ABC! gode minner !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå