Gjest Gjest_linda_* Skrevet 16. april 2009 #1 Skrevet 16. april 2009 husker vi hadde en som gikk sånn: ny man is sexy lady lady sexy chicka-chicka BOM-BOM charli chaplin, chaplin charli i love you
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2009 #2 Skrevet 17. april 2009 Aldri hørt den regla. Hørtes ut som et russerop laget i fylla.
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2009 #3 Skrevet 17. april 2009 Vi hadde en vi kalte "Ane Liane" Ane Liane Ane my chi, my boom-boom Ane, my chi, my darling, Boom boom Boom kræsj!
sofie777 Skrevet 17. april 2009 #4 Skrevet 17. april 2009 Hadde denne for 20 år siden: Anne Malene i grønnmala hus selger bongbonger og kaker og brus har du penger, så kom og kjøp, har du ikke så stjel og løp Det er en sang og jeg tror det fantes flere vers på den.
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2009 #5 Skrevet 17. april 2009 Hadde desse : Anne Ranne Rei Hei mini mini mei Makaroni fifty fei fifti fei fei fei pappe gei gei gei ande loppe loppe loppe ande stoppe stoppe stoppe ande tipp tipp tipp ande topp topp topp og Min far han drog til Kina for å lære litt om Kina men da han kom til Kina da var det bare Kina Min far han drog til Japan for å lære litt om Japan men da han kom til Japan da var det bare Japan Min far han drog til boink boink for å lære litt om boink boink men da han kom til boink boink da var det bare boink boink Min far han drog til plingelingeling for å lære litt om plingelingeling men da han kom til plingelingeling da var det bare plingelingeling min far han drog til kina for å lære litt om japan men da han kom til boink boink da var det bare plingelingeling
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2009 #6 Skrevet 17. april 2009 Den siste der hadde vi også! *mimre mimre*
Phaedra Skrevet 18. april 2009 #7 Skrevet 18. april 2009 (endret) Vi hadde en vi kalte "Ane Liane" Ane Liane Ane my chi, my boom-boom Ane, my chi, my darling, Boom boom Boom kræsj! Vi hadde nesten samme, men tror vi sang: Anne Liane, Anne My chi, boom-boom-boom, Anne, I love you darling, Anne, I love you darling, clap for you, clap for me, ooh - aah - a cha cha cha Kolbjørn og Trine, elsker elsker å kline Si si pepsi! Ellers hadde vi hmm... (de gir jo ingen mening i dag hehe) denne: En-to-ni-koloni-koliasma en-to-ni-ko-lo-ni aka-de-mi-sa-fia-ne aka-de-mi-sa-fia-ne bom bom Endret 18. april 2009 av Phaedra
Synne-Marie Skrevet 18. april 2009 #8 Skrevet 18. april 2009 Jeg kommer bare på en nå. Min far han er barberer, fallera Han går i hvite klær, fallera Han bruker sin forstand, fallera På såpe, skum og vann, fallera. Tror det var flere vers også, men husker ikke noe av det
Amalie_85 Skrevet 18. april 2009 #9 Skrevet 18. april 2009 Jeg kommer bare på en nå. Min far han er barberer, fallera Han går i hvite klær, fallera Han bruker sin forstand, fallera På såpe, skum og vann, fallera. Tror det var flere vers også, men husker ikke noe av det Min mor hun er frisør, fallera. Hun går i rosa klær, fallera. Hun bruker sin forstand, fallera. Med noe-jeg ikke-husker, fallera
cilja Skrevet 18. april 2009 #10 Skrevet 18. april 2009 Virre virre vapp min mor har kommet virre virre vapp hvor kom hun fra virre virre vapp hun kom fra Oslo virre virre vapp hva gjorde hun der virre virre vapp hun solgte epler virre virre vapp hva kostet de virre virre vapp de kostet 3.50 virre virre vapp det var for dyrt Vi hadde flere, men husker bare bruddstykker av de 1
angeleyes Skrevet 18. april 2009 #11 Skrevet 18. april 2009 Hadde desse : Anne Ranne Rei Hei mini mini mei Makaroni fifty fei fifti fei fei fei pappe gei gei gei ande loppe loppe loppe ande stoppe stoppe stoppe ande tipp tipp tipp ande topp topp topp og Min far han drog til Kina for å lære litt om Kina men da han kom til Kina da var det bare Kina Min far han drog til Japan for å lære litt om Japan men da han kom til Japan da var det bare Japan Min far han drog til boink boink for å lære litt om boink boink men da han kom til boink boink da var det bare boink boink Min far han drog til plingelingeling for å lære litt om plingelingeling men da han kom til plingelingeling da var det bare plingelingeling min far han drog til kina for å lære litt om japan men da han kom til boink boink da var det bare plingelingeling Vi også hadde disse, men sang den første en del annerledes: åli åli åå Hei mini mini mei Makaroni fiske sei du er seig seig seig kanskje grei grei grei kan du hoppe hoppe hoppe også stoppe stoppe stoppe ande tipp tipp tipp ande topp topp topp
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2009 #12 Skrevet 18. april 2009 Vi også hadde disse, men sang den første en del annerledes: åli åli åå Hei mini mini mei Makaroni fiske sei du er seig seig seig kanskje grei grei grei kan du hoppe hoppe hoppe også stoppe stoppe stoppe ande tipp tipp tipp ande topp topp topp Haha, jeg har enda en versjon av denne: åli åli åå åå minni minni mei makaroni pitti pei pitti pei pei pei han er grei grei grei han er hæppi skæppi skæppi han er sæppi sæppi sæppi han er mus, pus og ligner mikke mus pus Når jeg ser den nå så innser jeg at den sannsynligvis er full av feil som vi har hørt, og laget egne ord som ligna
Gjest Gjest_siri_* Skrevet 18. april 2009 #13 Skrevet 18. april 2009 husker vi hadde en som gikk sånn: ny man is sexy lady lady sexy chicka-chicka BOM-BOM charli chaplin, chaplin charli i love you Haha, vi sang denne litt annerledes her i Oslo. My name is Six ladies Seven ladies Chicka-chicka BOM-BOM charlie chaplin, chaplin charlie Iiii loooove yoooou soo MUCH!
Telys Skrevet 18. april 2009 #14 Skrevet 18. april 2009 (endret) Haha, jeg har enda en versjon av denne: åli åli åå åå minni minni mei makaroni pitti pei pitti pei pei pei han er grei grei grei han er hæppi skæppi skæppi han er sæppi sæppi sæppi han er mus, pus og ligner mikke mus pus Når jeg ser den nå så innser jeg at den sannsynligvis er full av feil som vi har hørt, og laget egne ord som ligna Vår var slik: Åli åli ei hei mini mini mei makaroni fifty five fifty five five five oh my lai lai lai (?) Oh my hæppi hæppi hæppi oh my sæppi sæppi sæppi oh my life life life mikki mice mice mice Og så hadde vi: Anna liane anna merci bom-bom-bom Anna I love you darling Clap for me and clap for you I love mommy I love daddy Oh ah a cha-cha-cha Edit: La til litt Endret 18. april 2009 av Telys
Kamikatze Skrevet 18. april 2009 #15 Skrevet 18. april 2009 (endret) Min mann mass Døde stille på dass Med dolokk i hånden forlot han ånden Begraves i kveld i Møllaren kapell Farvel Eg måtte vere med å klapse under tvang, for hvis ikkje truet Annemor med å løpe hem te bestemoren å grine... Endret 18. april 2009 av Kamikatze 1
Ambivalent Skrevet 18. april 2009 #16 Skrevet 18. april 2009 husker vi hadde en som gikk sånn: ny man is sexy lady lady sexy chicka-chicka BOM-BOM charli chaplin, chaplin charli i love you Vi hadde nesten lik: My name is sexy lady sexy lady chica chica bom bom charlie chaplin chaplin charlie i love you so much Husker melodien også. Har ikke tenkt på den på årevis, takk for mimringen.
Lady La-Laa Skrevet 18. april 2009 #17 Skrevet 18. april 2009 Her var det mange forskjelliger versjoner, morsomt Mine går slik: Åli åli å å minnie minnie ma makaroni fytti fa fytti fa fa fa og bana na na mamma hæppi hæppi hæppi mamma sæppi sæppi sæppi mikke mus mus mus mikke krus krus krus Anne Liane Anne merci my darling Anne I love u darling Anne merci my darlig klapp for you klapp for me aho aho a cha cha cha Anne Liane chi chi Boom boom Også den evigvarende makaroni klappen: En meter lang makaroni makaroni meter lang en meter lang makaroni makaroni meter lang å-å-å-å To meter lang makaroni makaroni meter lang to meter lang makaroni makaroni meter lang å-å-å-å osv...
angeleyes Skrevet 19. april 2009 #18 Skrevet 19. april 2009 En meter lang makaroni makaroni meter lang en meter lang makaroni makaroni meter lang å-å-å-å To meter lang makaroni makaroni meter lang to meter lang makaroni makaroni meter lang å-å-å-å osv... Å den husker jeg vi kunne stå med i evigheter. vi hadde konkuranse om å holde på lengst.
Gjest MåneSkygge Skrevet 19. april 2009 #19 Skrevet 19. april 2009 Min mann mass Døde stille på dass Med dolokk i hånden forlot han ånden Begraves i kveld i Møllaren kapell Farvel Eg måtte vere med å klapse under tvang, for hvis ikkje truet Annemor med å løpe hem te bestemoren å grine...
Gjest Kitty<3 Skrevet 11. april 2012 #20 Skrevet 11. april 2012 Vi hadde Anne Liane!! Husker ikkje melodien og teksten vi hadde..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå