Gjest Mea Culpa Skrevet 16. april 2009 #1 Skrevet 16. april 2009 Blodtrykket er noen jeg aldri har tenkt saa mye paa da det ikke er noe hjerteproblemer og slikt i familien, men naa har jeg nylig funnet ut at det ofte er saa lavt som 93/50. Jeg visste fra foer av at det ikke var hoeyt, men ikke at det var saa lavt. Det forklarer kanskje hvorfor jeg veldig ofte blir svimmel naar jeg reiser meg opp, men det gjoer det gjerne ogsaa vanskeligere aa trene hardt? Det virker i hvertfall saann for jeg blir ofte helt utslitt/svimmel/kvalm hvis jeg tar i litt. Men det er vel kanskje ikke saa mye aa gjoere med det?
Gjest gjester Skrevet 17. april 2009 #2 Skrevet 17. april 2009 Er i samme situasjon jeg også, men har dessverre ikke noe svar til deg da jeg lurer på det samme! Noen?
Gjest Mea Culpa Skrevet 17. april 2009 #3 Skrevet 17. april 2009 Er i samme situasjon jeg også, men har dessverre ikke noe svar til deg da jeg lurer på det samme! Noen? Tror jeg skal ta meg en tur til legen jeg, bare saann for sikkerhets skyld.
Gjest gjester Skrevet 17. april 2009 #4 Skrevet 17. april 2009 Hei ! Jeg har også lavt blodtrykk. Legen min sa at det egentlig ikke er så mye å få gjort noe med. Jeg fikk beskjed om at jeg kan trene, så lenge jeg ikke føler meg værre av det. Ellers skal jeg drikke mye og trenger ikke være så redd for å få i meg salt..
Gjest Mea Culpa Skrevet 17. april 2009 #5 Skrevet 17. april 2009 (endret) Hei ! Jeg har også lavt blodtrykk. Legen min sa at det egentlig ikke er så mye å få gjort noe med. Jeg fikk beskjed om at jeg kan trene, så lenge jeg ikke føler meg værre av det. Ellers skal jeg drikke mye og trenger ikke være så redd for å få i meg salt.. Ja, det var liksom det jeg trodde. Har ogsaa lest at man godt kan faa i seg litt mer sodium. Men det kan jo vaere greit aa sjekke om det ligger noe annet bak tenker jeg. Vi trenger ikke vaere redde for hjerteproblemer i det minste. Sambis er helt motsatt, han har hoey blodtrykk og maa ta medisiner mot det saa jeg burde vel bare vaere glad for at mitt er lavt. Endret 17. april 2009 av Mea Culpa
Møffi Skrevet 18. april 2009 #6 Skrevet 18. april 2009 Jeg trener greit normalt, men særlig på sommeren/i varmen får jeg problemer, blir veldig fort svimmel og slapp... Men ikke noe i veien for vanlig, lett jogging og styrketrening her i gården hvert fall Drikker masse i løpet av dagen, men jeg fikk i tillegg beskjed om å få i meg litt sukker da (leger er visst forskjellige)
Gjest Mea Culpa Skrevet 18. april 2009 #7 Skrevet 18. april 2009 Jeg trener greit normalt, men særlig på sommeren/i varmen får jeg problemer, blir veldig fort svimmel og slapp... Men ikke noe i veien for vanlig, lett jogging og styrketrening her i gården hvert fall Drikker masse i løpet av dagen, men jeg fikk i tillegg beskjed om å få i meg litt sukker da (leger er visst forskjellige) Blir svimmel aaret rundt jeg. Drikker som regel veldig mye, men sukker har jeg aldri tenkt paa at jeg trenger mer av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå