Neytiri Skrevet 16. april 2009 #1 Skrevet 16. april 2009 Lurer på om folk skaffer seg gjestebok og pen til bryllupet? Vi fikk en så hyggelig julegave fra svigersøstra mi...en vakker gjestebok som sto i stil med invitasjonene våre! Men nu lurer eg på om eg burde kanskje kjøpe en vakker pen?ka tror dere er det helt bortkastet... lurer på noe sånt... gjestebok pen
Cæmis Skrevet 16. april 2009 #2 Skrevet 16. april 2009 det er jo pent at alt er i stil, men vi kommer ikke til å kjøpe noen ekstra fine penner til vår gjestebok. Tror vi rett og slett bare legger frem noen "signeringspenner" som vi har fra jobb eller liknende , så lenge det ikke tilfeldigvis selges en slik penn med boken da, eller at pennen koster like mye som en BIC, men 100 kr for en penn er litt for mye for oss så jeg tenker vi dropper akkurat den detaljen. Hver sin smak, har du lyst på den synes jeg du skal gjøre det! Den var jo feldig pen!
leirbål Skrevet 16. april 2009 #3 Skrevet 16. april 2009 Vi velger ikke å bruke penger på det. Men fin var den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå