Gjest Gjest Skrevet 16. april 2009 #1 Skrevet 16. april 2009 Hei Jeg har begynt jakten på undertøy, men det viser seg å være vanskeligere enn jeg hadde trodd Har vært innom bl.a Marinka i Sandvika, men de hadde skuffende lite.. Har sett for meg torsolette, da jeg skal ha stroppeløs kjole og ønsker å ha noe annet enn bare bh, slik at den også "dekker" magen. Skal ikke ha korsett, men noe vil jeg ha over den selv om det blir i tynt stoff.. Noen som har forslag til spesifikke steder jeg bør dra til med bra utvalg? Helst i Oslo eller bærum, asker evt drammen.
Gjest Bryllup 30.mai Skrevet 18. april 2009 #3 Skrevet 18. april 2009 Hei Jeg har begynt jakten på undertøy, men det viser seg å være vanskeligere enn jeg hadde trodd Har vært innom bl.a Marinka i Sandvika, men de hadde skuffende lite.. Har sett for meg torsolette, da jeg skal ha stroppeløs kjole og ønsker å ha noe annet enn bare bh, slik at den også "dekker" magen. Skal ikke ha korsett, men noe vil jeg ha over den selv om det blir i tynt stoff.. Noen som har forslag til spesifikke steder jeg bør dra til med bra utvalg? Helst i Oslo eller bærum, asker evt drammen. Prøv La Lina på St. Hanshaugen i Oslo. De pleier alltid å ha bra utvalg, både i modeller og størrelser. Absolutt min favoritt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå