Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg har de siste årene stort sett brukt produkter fra Sebastian og KMS, men har litt lyst til å teste ut Redken. Utvalget på lookfantastic.com så fristende ut, men jeg vet ikke helt hva jeg trenger.

Håret mitt er farget, halvlangt (jeg sparer til lengre hår), ganske tykt, men blir lett tungt. Det er egentlig ganske robust, og ikke så veldig slitt, men jeg prøver etter beste evne å skåne det siden jeg sparer. Jeg klipper meg uansett hver 6. uke.

For tiden bruker jeg Sebastian Xtah Raw Sensuality, som er supre produkter. De gir masse fuktighet og pleie uten å tynge ned håret.

Hva burde jeg teste fra Redken???

Videoannonse
Annonse
Gjest Étoile
Skrevet

På www.redken.com kan du ta en "personalized test" og så anbefaler de passende produkter for din hårtype - helt gratis! :D

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Har du farget hår skal du helt klart ha Redkens serie for farget hår. Du trenger også en god hårkur.

Minnie

Gjest Ethereal
Skrevet

Tusen takk, begge to.

Jeg tok den testen, men har ikke stor tro på slikt. Imidlertid skal jeg snuse på Extreme shampo og conditioner.

@Minnie: Jeg har lest at du bruker Tigi produkter. Selv har jeg testet ulike produkter i serien, nå sist shampoen som heter Dumb Blonde i BedHead-serien. Men jeg har ikke blitt imponert over kvaliteten til noen av produktene so far. Hva kan du anbefale (hva slags hårtype/lengde har du selv)

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Jeg har tykt hår, fine hårstrå men det er masse av dem. Håret mitt farget og er nå klippet til midt på halsen med kort markert lugg.

Brukte TIGI shampoo'ene før, bla. den du nevner men har nå gått tilbake til Redken. Stylingen fra TIGI bruker jeg fortsatt- de er supre.

Minnie

Gjest Ethereal
Skrevet

Da har du samme slags hårtype som meg; mye hår, men relativt fine hårstrå. Hva slags Redken-shampo bruker du?

I siste instans går jeg nok tilbake til Sebastian, men det er greit å ha flere alternativer.

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Jeg bruker Redkan Colour Extend shampoo og balsam (kjøpte digre flasker på 1000 ml fra Lookfantastic)- Total Recharge (fargebevarende spray som gir glans) og All Soft Heavy cream super treatment (hårkur).

Alt kjøpt på Lookfantastic for ca 50% lavere pris enn jeg måtte betalt hos min frisør.

Minnie

Gjest Ethereal
Skrevet

Tusen takk! Og produktene lukter godt?

Gjest Tristessa
Skrevet

Redken kan altså sies å være bedre enn Tigi? Er litt novise innen dette området, men bruker Tigi Bedhead Moisture Maniac shampoo og balsam for tørt hår. Noen som har anbefalinger på noe enda bedre?

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
Tusen takk! Og produktene lukter godt?

Det gjør de. Og Color Recharge sprayen bør du absolutt skaffe deg, den holder fargen i tipp topp shape.

Minnie

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Jeg tror nok at Redken og TIGI ligger på samme nivå men det jeg opplevde var at bla. balsamen til TIGI mistet effekten etter en stund. Og Redken produktene har jeg brukt før og vært strålende fornøyd med så derfor gikk jeg tilbake til dette merket- for nå i alle fall.

Minnie

Gjest Ethereal
Skrevet

@Minnie: Takk for hjelpen! Jeg får skrive Redken opp på min testliste.

@Tristessa: Du burde prøve Sebastian Xtah Raw Sensuality shampo og balsam. Helt fantastiske produkter som gir mye fukt og pleie til håret uten å tynge det ned. Og lukten er helt rå, de lukter vanilje og appelsinblomst.

Skrevet

Jeg har tatt testen og lest og funnet ut at All Soft er noe som visstnok skal være fint til mitt hår. (Det er stort, tørt, litt grovt og fluffy)

Hvordan er den og hvordan lukter den?

Skrevet

Starie; der beskrev du akkurat mitt hår også! :)

Jeg bruker All-soft (hele pakken, shampoo, balsam + hårkur).

Håret mitt er veeeldig mye mykere etter at jeg begynte med redken.

(men det er fremdeles fluffy...argh..)

Jeg synes det lukter avslappende og kjempedeilig! (Husker desverre ikke hvilken lukt det er satt på den....*tenke*)

Synes det oser luksus-følelse av produktene... :D

Mvh Clea

Skrevet

starie: bruker all soft-serien fra redken. aldri vært mer fornøyd med håret mitt. veldig veldig bra produkter.

lukten er ...hmm... ren, frisk. diskret. god.

har halvkrøllete hår, og det kan bli litt vel fluffy, ja. fikser det med å blande redken ...tror den heter quick treat, smoothing ettellerannet (stylingkrem på grønn tube), med l'oreal professionell øøh... leave in masque muligens smoothing den og (lilla pumpeflaske), sebastian sateen smoothwear og redken glass look. høres sikkert helt vanvittig ut men det tar fem sekunder. først blander jeg en liten knert av de tre første i hånda og har i fuktig hår, så bruker jeg en dråpe glass look til slutt for å 'forsegle' verket. lufttørker. da blir det verken tungt eller fluffy og holder seg til neste vask. hm. høres kanskje ikke ut som noen fristende prosedyre.

Gjest gjesta
Skrevet

Lukten av shampoen og balsamen for farget hår er diskret. All soft heavy cream hårkuren lukter avocado. Men den er veldig god, selv om lukten er litt sånn....gresk strandløveaktig.

Veldig bra produkter.

Skrevet

Jeg har brukt All soft serien i 2 år nå og håret mitt er helt på topp!

Prøvde So long litt,men det var ikke tingen for meg.

Har forøvrig langt hår med fine tynne hårstrå,blir lett tørt.

For å unngå fjoner og brus bruker jeg de aller "mildeste" stylingproduktene. (de med lave tall)

:blunke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...