Gjest Papirkurven Skrevet 16. april 2009 #1 Skrevet 16. april 2009 Tanken på fisk gir meg frysninger, for jeg tenker på disse tørre og kjedelige filetene. Hva gjør DU med fisken da? Jeg er intolerant mot hvete, egg og melk, så fiskepinner er liksom ikke et valg
Kenneth199 Skrevet 16. april 2009 #2 Skrevet 16. april 2009 (endret) Krydrer fisken med det jeg finner som ser delikat ut. pakker fisken inn i folie trør den inn i komfyren og venter på at den skal bli ferdig. Serveres med poteter, en eller annen type saus som passer til fisken og kanskje litt grønnsaker. Jeg pakker fisken inn i folie spiller ikke noen rolle om fisken er nyfiska eller fra frysedisken ferdig filtreret. Pleier å bli saftig da. Gi tilbakemelding hvis du prøver. Endret 16. april 2009 av Kenneth199
Chanel.No5 Skrevet 16. april 2009 #3 Skrevet 16. april 2009 Hei, er ikke glad i fisk selv, så for mitt vedkommende må det tilbredes på den beste måte om jeg skal spise det=) laksefileter med løkringer på toppen, pakket i folie som grilles ferdig er godt. Kan jo også grille spyd med laksefiletbiter, brokkoli, løk og andre grønnsaker du liker med fisk. Går også an å lage gratineringer med fisk evt. mixe med hva annet du liker og kan spise..
Suzy Skrevet 16. april 2009 #4 Skrevet 16. april 2009 Jeg er glad i fisk, men jeg syns den blir veldig god når jeg blander 2 ss olje, 2 ss sitronsaft og med 1 ss rosmarin, litt hvitløk, 1 tsk salt og litt pepper... legg laksefilet i landingen så det kommer til over alt - stek i panne og bruk det du liker som tilbehør. Nam! Det er godt å legg grønnsaker og fisk i pakke også, gjerne med litt kryddersmør e.l oppå fisken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå