Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Instruktøren på treningssenteret anbefalte produkt fra shineclub. Noen som har erfaring? Syns kanskje det er litt rart at en instruktør anbefaler et slikt produkt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilket produkt var det h*n anbefalte? Hvorfor anbefalte h*n dette produktet?

Skrevet (endret)
Instruktøren på treningssenteret anbefalte produkt fra shineclub. Noen som har erfaring? Syns kanskje det er litt rart at en instruktør anbefaler et slikt produkt...

De har ikke lov å reklamere for produkter på mitt senter, tror ikke det er så vanlig at instruktører gjør dette med mindre de selv selger produktet, prøvd å google det?

Endret av Lotte27
Skrevet
Hvilket produkt var det h*n anbefalte? Hvorfor anbefalte h*n dette produktet?

Var noe forbrenningste, nei hun anbefalte det vel fordi jeg skal ned i vekt da.. har en del mage som jeg vil ha vekk..

Skrevet
De har ikke lov å reklamere for produkter på mitt senter, tror ikke det er så vanlig at instruktører gjør dette med mindre de selv selger produktet, prøvd å google det?

Ja har googlet det, men finner egentlig bare "reklame" dvs folk som skryter det opp i skyene.. Tror ikke hun instruktøren selger det selv, men at en annen instruktør på senteret gjør det..

Skrevet
Ja har googlet det, men finner egentlig bare "reklame" dvs folk som skryter det opp i skyene.. Tror ikke hun instruktøren selger det selv, men at en annen instruktør på senteret gjør det..

Spør henne da??... Hun som selger, kanskje hun har noe informasjonsbrosjyrer eller lignende..

Skrevet

Hun har ikke det, bare skryter produktet opp i himmelen. Skal gi energi og mer balanse i kroppen og styr..

Gjest Gjest_Fiona_*
Skrevet

herregud da...Vi anbefaler jo mat, kino, filmer, utesteder alt mulig hele tiden...Hun har tipset deg om et produkt...So what?

Gjest Ole Martin
Skrevet

Shine frobrennings produkter er helt unik ! Jeg gikk ned 18 kg på det. Og er idag verdens gladeste person ! :)

Skrevet

Resten av produktene er også supre! :) Har selv en ansiktspeeling jeg liker godt, lipsylen derfra er himmelsk, og jeg har ei venninne som ved bruk av jojobaoljen deres fikk ut ALT av urenheter fra ansiktet :-)

Gjest Gjest
Skrevet

Hei. Bruker produkter fra shine under trening og er kjempefornøyd. Min erfaring er bla bedre utholdenhet og mye mindre melkesyre (ingenting lengre). Har astma og ble raskere tungpustet før jeg begynte med shine. For meg ble det før og etter :)

• 4 uker senere...
Gjest Bolledeig
Skrevet

Tråden er ryddet

Bolledeig (mod)

• 1 måned senere...
Gjest Gjest_Mariann_*
Skrevet
Var noe forbrenningste, nei hun anbefalte det vel fordi jeg skal ned i vekt da.. har en del mage som jeg vil ha vekk..
Gjest Gjest_Marianne_*
Skrevet

..Og Shine produkter er veldig effektive, også når det kommer til forbrenning og mere energi-ikke minst. Har selv erfart det på kroppen. Anbefales!

• 1 måned senere...
Gjest shinekunde på 6.året
Skrevet

Hei! Jeg har vært shine kunde i 6 år nå og kommer aldri til å slutte!

Det er kvalitetsprodukter som gir det de lover. Det er en grunn til at så mange

skryter av dem! Sammen med et godt og riktig kosthold og trim er shine det beste alternativet vi har.

Skrevet

Shine sine produkter er unike! De er 100% rene vegetabilske. Økologisk kost tilskudd og hudpleie. Kan man be om noe bedre da? Jeg har vært i Shine i 2 år og er strålende fornøyd med produktene. Ja, man får mer energi og ja man får bedre hud og ja, man kan gå ned i vekt ved å bruke det! Så se deg rundt etter Shine distributør og prøv!

• 2 måneder senere...
Skrevet

Har brukt shine-produktene i 2,5 år og er veldig fornøyd! Både kosttilskud og hudpleie. Alle produktene er uten kunstige tilsetningsstoffer, og består av urter og gode oljer. Dessuten er de norsk produsert. Min mann og jeg har ikke vært forkjølet på 2 år! Shine har mange produkter som renser kroppen på en mild måte.Huden min er blitt mye bedre. Bare til å anbefale.

Gjest Tone (:
Skrevet
Noen som vet hvor man kan kjøpe det ? :)

tror det er noe på shineclub.com (: men hvordan fungerer medlemsskapet? får man en autoordre hver måned som man betaler for da? regning i posten hver måned? eller..?

hvilket produkt anbefaler dere til under trening, hva og hvorfor? :)

Skrevet

hvilke av slankeproduktene har dere prøvd??

var inne på siden deres, har noen prøvd det som skal gjøre slik at man ikke tar opp alt fettet man spiser?

Blir man ikke dårlig av det??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...