Thomasine Skrevet 16. april 2009 #1 Skrevet 16. april 2009 Hei. Lurer på om denne filmen er veldig dårlig??!! Fikk dessverre ikke sett den da den kom ut (2002), og nå sliter jeg med å finne den... Har ringt biblioteket og de klarte å fjernebestille den! Ble SÅ glad! Men det jeg hentet var en dokumentar om henne...Fin den, men vil gjerne se filmen! Har googlet litt, men finner den ikke. Vil heslt bestille fra Norge. Noen som kan hjelpe meg? Eller var den virkelig SÅ dårlig? :klø:
Gjest Methuselah Skrevet 16. april 2009 #2 Skrevet 16. april 2009 Du finner den på platekompaniet http://www.platekompaniet.no/Film.aspx/DVD/Frida/?id=1210531 Om den er bra eller dårlig. Vel jeg synes ikke du skal bry deg for mye om hva andre måtte mene om filmer.
Gjest Tanita Skrevet 16. april 2009 #3 Skrevet 16. april 2009 Ja, den er bra! Jeg hadde den, lånte den bort til ei venninne og fikk den aldri tilbake. Skal kjøpe den igjen.
Thomasine Skrevet 16. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. april 2009 Da løper jeg innom Platekompaniet!! Takk!! Grunnen til at jeg lurte på om den var dårlig var at jeg sleit sånn med å finne den. Jeg bryr meg sjelden om hva andre mener...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå