Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finner ikke noe ved å google. Så jeg søker hjelp. Kanskje noen har litt mer peil på slikt enn meg.

Jeg leter etter sider som er rettet mot et kvinnelig publikum og dyrehold. Det må være gratis å registrere seg, da ettersom jeg bare skal bruke det i hobbysammenheng.

Eventuellt også om dere har noen gode search fraser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg er medlem på nettverk som clickbank.com men det hadde vært litt gøy med norske nettverk også ettersom hjemmesiden min er på norsk.

Endret av Jane F.
Gjest affiliate
Skrevet
Jeg er medlem på nettverk som clickbank.com men det hadde vært litt gøy med norske nettverk også ettersom hjemmesiden min er på norsk.

Det forstår jeg godt. Ved et raskt søk, så fant jeg to norske affiliateprogrammer.

Kan jeg få titte på hjemmesiden din også eller?

Skrevet

Takk skal du ha. Var litt sliten og ifølge min samboer er jeg veldig dårlig på å bruke google :P

Jeg har ikke noe spesiell nettside enda. Bruker domenet som blogg i første omgang. Har også et annet domene som bare står tomt for øyeblikket.

Jeg har begynnt å planlegge en side som skal omhandle dyrehold, i hovesak katter, ettersom vi har 3 stykker er det mye å skrive om. Tenkte jeg skulle skrive litt observasjoner og teste litt produkter som det er affiliate programs på. I tillegg bare skrive litt for underholdningens skyld.

Gjest MegIgjen
Skrevet
Takk skal du ha. Var litt sliten og ifølge min samboer er jeg veldig dårlig på å bruke google :P

Jeg har ikke noe spesiell nettside enda. Bruker domenet som blogg i første omgang. Har også et annet domene som bare står tomt for øyeblikket.

Jeg har begynnt å planlegge en side som skal omhandle dyrehold, i hovesak katter, ettersom vi har 3 stykker er det mye å skrive om. Tenkte jeg skulle skrive litt observasjoner og teste litt produkter som det er affiliate programs på. I tillegg bare skrive litt for underholdningens skyld.

Hei igjen.

Det synes jeg høres ut som en utrolig god idé. Du kan også vurdere Google AdSense programmet. Det serverer annonser som er relevant til innholdet på siden din.

Hvis du får kattunger, så kan du jo gjøre som folkene hos http://www.cherone.no/

De setter opp webcam som filmer kullene døgnet rundt. Jeg har ikke bengaler selv, men det er ordentlig koselig å bare sitte og glo på kattungene likevel :) Det er jo greit at folk kommer tilbake til siden din for å se en slik "attraksjon", hehe.

Kom gjerne tilbake til denne tråden og informer meg om prosjektet ditt, når du har publisert det, er katteinteressert selv, forstår du :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...