Gjest Gjest Skrevet 16. april 2009 #1 Del Skrevet 16. april 2009 jeg leter etter et tynt gullbelte til min 12 år gamle datter. finner ingen steder...noen forslag? trenger det til i morgen...danseshow Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nadinice Skrevet 16. april 2009 #2 Del Skrevet 16. april 2009 Gammelt belte og gullspray? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gattissima - ikke logget Skrevet 16. april 2009 #3 Del Skrevet 16. april 2009 jeg leter etter et tynt gullbelte til min 12 år gamle datter. finner ingen steder...noen forslag? trenger det til i morgen...danseshow Hvor tynt må det være? Jeg har et gullbelte med litt glitter i medium bredde (passer vanlig jeans) + et tynt "knytebelte" i strikket gullstoff. Begge kan lånes bort dersom det er krise :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2009 #4 Del Skrevet 17. april 2009 tusen takk for gode og raske svar. jeg tror jeg prøver det gullspraytipset først, også er det veldig veldig godt å vite at jeg har mulighet til å låne av deg gattissima også, utrolig hyggelig av deg altså (= tuuuuuuusen takk for hjelpen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå