Gjest TS Skrevet 16. april 2009 #1 Skrevet 16. april 2009 Flott! Gratulerer! Gleder meg til fortsettelsen.
trulta_ Skrevet 16. april 2009 #2 Skrevet 16. april 2009 Jeg også Lurer på hvem som blir ass.trener, men det kan jo bli noen som er ukjent for meg.
angeleyes Skrevet 17. april 2009 #3 Skrevet 17. april 2009 Gratulerer til ham. Det blir spennende og se hvordan han klarer seg:)
Eve Luna Skrevet 17. april 2009 #4 Skrevet 17. april 2009 Jeg tror han blir bra for laget. Spennende å se hvordan det blir.
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 17. april 2009 #5 Skrevet 17. april 2009 Jeg tror dette blir veldig bra. Breivik gikk jo pgså klart ut og anbefalte ham, og er det noen man bør lytte til så er det jo henne. Selv om spillerene ikke er de som velger treneren, så er det jo viktig å vektlegge at han var ønsket som trener av de fleste (alle?) i spillergruppa. Hadde ikke de, eller Breivik for den saks skyld,, ment at han er en god man for jobben, ville de nok bare holdt kjeft og sagt noe sånn som at "det er ikke opp til meg/oss hvem som ansettes som trener". Det blir spennede å se i hvilken retning han fører landslaget. Blir vel sikkert en del det samme som før, men han tilfører garantert noe nytt. Og jeg har aldri skjønt de som har kommet med innsigelser på at man ansetter en utlending. For det første så har jo mannen bodd i Norge i snart 25 år, og for det andre så er det vikitigste at man ansetter den man mener vil gjøre jobben best, uansett nasjonalitet. Jeg husker ikke at det var debatt rundt at den nye herrelandslagstreneren var svensk. Gratulerer Thorir!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå