Gå til innhold

Skyvedørsgarderobe

Maja_83

Anbefalte innlegg

Vi har fått prisoverslag på skyvedørsgarderobe. Er dette dyrt?

9.900kr. for dører som er spesialtilpasset vårt soverom som er høyt under taket. Vi monterer selv.

2 dører i tre

1 dør i speil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9.900kr. for dører som er spesialtilpasset vårt soverom som er høyt under taket. Vi monterer selv.

2 dører i tre

1 dør i speil

hvor bredt er det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 dører i tre

1 dør i speil

Jeg vil si at det er midt på treet, jeg. Når vi skulle ha skyvedører til vår garderobe med målene 240cm * 311cm fikk vi prisoverslag på alt fra 36000 til 6400. Fordi vi ikke har tenkt til å bo her vi bor nå i så mange år, valgte vi det billigste alternativet på 6400,- Hadde vi bygget hus, hadde vi nok valgt noe som virket litt mer "holdbart". Man får det man betaler for på en måte. Vi har også ett speil og to i tre, Elfa original.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dybde er 50, bredde er 325 og høyde 270.

Til prisen 9.900 har vi fått 25% rabatt.

Vi skal ha en annen leverandør til å ta mål til uken, blir spennende å se prisforskjellen.

GlaJenta88 - hvor kjøpte du skap hen? Er det lenge siden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dybde er 50, bredde er 325 og høyde 270.

Til prisen 9.900 har vi fått 25% rabatt.

Vi skal ha en annen leverandør til å ta mål til uken, blir spennende å se prisforskjellen.

GlaJenta88 - hvor kjøpte du skap hen? Er det lenge siden?

Vi kjøpte kun skapdører forresten! Vi endte opp med Elfa Original fra Maxbo. Av erfaring så er Byggmakker osv veldig mye dyrere. Vi fikk også et prisoverslag fra Garderobemannen i Skien på 8600, men igjen. Dette var jo bare for dørene!

Hvis vi skulle hatt skap også så tror jeg kanskje vi hadde gått for Ikea elns. Men det også fordi vi ikke har planer om å bo her i så mange årene til, maks 3-4 tenker, jeg. (Ting ble jo litt forskjøvet nå ettersom jeg ble gravid og sånn:ler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi kjøpte kun skapdører forresten! Vi endte opp med Elfa Original fra Maxbo. Av erfaring så er Byggmakker osv veldig mye dyrere. Vi fikk også et prisoverslag fra Garderobemannen i Skien på 8600, men igjen. Dette var jo bare for dørene!

Hvis vi skulle hatt skap også så tror jeg kanskje vi hadde gått for Ikea elns. Men det også fordi vi ikke har planer om å bo her i så mange årene til, maks 3-4 tenker, jeg. (Ting ble jo litt forskjøvet nå ettersom jeg ble gravid og sånn:ler:)

Det er garderobemannen som har vært hos oss nå :)

Visste ikke at man kan spesialbestille skyvedører hos maxbo?

Lykke til med bebis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_sussa_*

Alle byggevarehus slik som f.eks. montér, byggmakker, maxbo, coop obs bygg osv. leverer skyvedørsgarderober. Hovedsakelig fra elfa eller langlo.

Prisen du har fått er ikke så værst, den ligger midt på treet. Men det er vanskelig å si om du kan få det billigere i og med at vi ikke vet om det er foliert, finert eller massiv. Hos elfa f.eks. kommer prisen ann på hva slags profil du velger. Prisforskjellen er stor fra den rimligste til den billigste, selv om selve plata i fronten er lik.

lykke til med valget ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...