Grooo Skrevet 15. juli 2003 #1 Skrevet 15. juli 2003 Jeg trenger noen ideer til hva vi kan ha på forsiden på sangheftet vårt.. I de fleste andre bryllup vi har vært (ikke at det er så mange altså, men...) så har de hatt bilde av brudeparet på forsiden. Men vi finner ikke noe bilde av oss som er bra. Kan såklart få tatt ett nå, men er det noen som har andre ideer?
Gjest Anonymous Skrevet 15. juli 2003 #2 Skrevet 15. juli 2003 Et barndomsbilde av hver f.eks? En tegning av noe slag? Et hjerte e.l.? Bare tekst i en pen font?
RoadQueen Skrevet 15. juli 2003 #3 Skrevet 15. juli 2003 Vi hadde et blomstermotiv - samme sort som vi hadde på innbydelsene og på bordkortene.
helenaa Skrevet 15. juli 2003 #4 Skrevet 15. juli 2003 Jeg skal ha samme "design" på sangheftet som invitasjonene og bordkortene. Enkelt og greit.
Gjest Helenius Skrevet 15. juli 2003 #5 Skrevet 15. juli 2003 Vi skal ha to barneportretter av oss. Egentlig minner barneportretter meg litt om konfirmasjoner - men de to bildene vi har er så utrolig like at det er komisk, så det blir koselig å bruke dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå