Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før jeg ble gravid tok jeg daglig tilskudd av Bio-krom for å stabilisere søtbehovet. Har ikke turt å ta de etter jeg ble gravid og har rett og slett glemt å spørre legen om dette. Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

legen vet nok ingenting om det, så det er nok lite vits å spørre ham. leger lærer svært lite og ingenting om vitaminer og mineraler, noe jeg synes er skam. men sånn er det altså.

bio chrom er ikke skadelig under svangerskap, fordi den ikke er i Pikolinat-form. det er kun krom pikolinat som er skadelig for gravide, det stod det også i avisene, men de skrev det på en litt misvisende måte. nå er liksom krom generelt blitt "livsfarlig" blant gravide. krom er et livsnødvendig mineral som kroppen er 100 % avhengig av, på lik linje med andre næringsstoffer. kroppen trenger ALLE mineralene for å overleve. går an å få i seg mesteparten gjennom kosten, men det er svært vanskelig for tiden, for jorda er blitt så fattig på mineraler pga kunstig gjødsling osv.

du kan trygt ta Bio chrom, noe annet merke vil jeg ikke anbefale uten å ha sjekket det for pikolinat først.

klemmer fra Iset 21+4 (helsekost faghandler)

Skrevet

Tusen takk for svar ! :D

Da skal jeg hive meg rundt å ta Bio Krom'en min.

Kanskje jeg kan roe søtbehovet igjen......Håpløst å gå uten de.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...