SortEngel Skrevet 16. april 2009 #1 Skrevet 16. april 2009 Jeg er en jente på 29 som har et nettforhold med en gutt som er 19... Vi snakker om alt og alt^^ Jeg har blitt glad i han ... vell jeg elske han selv om jeg adri har møtt fyren:) Han føler det samme... Det er lurte på er: Her om dagen satte vi å snakket litt *naugthy* på telefonen og han begynnte å ta på seg selv å begynte å stønne... høyere og hørete.. Men da skjedde noe rart med meg : Jeg fikk liksom nesten en sten i magen og en følelse avat det var masse sommerfugler i magen.. Og da han toksitt sist stønn( han kom). Ble jeg svimmel og fikk nesten som en elektrisk støt i meg og jeg begynnte å stønne og jeg hadde en BEDRE følelse enn orgasme.. Jeg ble faktisk litt redd etterpå.. Jeg blestille og satt ut.. aldr i mine 29 år har jeg kjent noe så godt. Jeg vet forvirret.... Noen av dere her inne som har opplevd noe lignene?? som kan forklare hva som skjedde med meg :S Hilsen meg;)
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2009 #2 Skrevet 16. april 2009 Jeg er en jente på 29 som har et nettforhold med en gutt som er 19... Vi snakker om alt og alt^^ Jeg har blitt glad i han ... vell jeg elske han selv om jeg adri har møtt fyren:) Han føler det samme... Det er lurte på er: Her om dagen satte vi å snakket litt *naugthy* på telefonen og han begynnte å ta på seg selv å begynte å stønne... høyere og hørete.. Men da skjedde noe rart med meg : Jeg fikk liksom nesten en sten i magen og en følelse avat det var masse sommerfugler i magen.. Og da han toksitt sist stønn( han kom). Ble jeg svimmel og fikk nesten som en elektrisk støt i meg og jeg begynnte å stønne og jeg hadde en BEDRE følelse enn orgasme.. Jeg ble faktisk litt redd etterpå.. Jeg blestille og satt ut.. aldr i mine 29 år har jeg kjent noe så godt. Jeg vet forvirret.... Noen av dere her inne som har opplevd noe lignene?? som kan forklare hva som skjedde med meg :S Hilsen meg;) Ja når jeg stakk tåa i en usikkra kontakt Sikker på at du ikke gjor det samme?
Gjest KateW Skrevet 16. april 2009 #3 Skrevet 16. april 2009 Jeg kan få orgasmer ved å være kjempekåt, uten å ta på meg selv. Det kan være det du har opplevd, kan det ikke?
Seth Skrevet 16. april 2009 #4 Skrevet 16. april 2009 Det er fullt mulig å få orgasme uten å ta på seg selv, gjennom sterk stimulanse av det mentale. Følelsen man får skal oppleves som at den kommer i bølger, på en helt annen måte enn en normal orgasme. Virker som det var det du opplevde
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2009 #6 Skrevet 17. april 2009 Jeg stemmer for at du opplevde en orgasme! Hjernen er menneskets største erotiske organ :-)
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2009 #7 Skrevet 17. april 2009 Ja når jeg stakk tåa i en usikkra kontakt Sikker på at du ikke gjor det samme? Hahahaha, veldig bra sammenligning! Nå lo jeg godt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå