Gå til innhold

Noen andre som har opplevd dette?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en jente på 29 som har et nettforhold med en gutt som er 19...

Vi snakker om alt og alt^^

Jeg har blitt glad i han ... vell jeg elske han selv om jeg adri har møtt fyren:)

Han føler det samme...

Det er lurte på er:

Her om dagen satte vi å snakket litt *naugthy* på telefonen og han begynnte å ta på seg selv å begynte å stønne... høyere og hørete..

Men da skjedde noe rart med meg : Jeg fikk liksom nesten en sten i magen og en følelse avat det var masse sommerfugler i magen.. Og da han toksitt sist stønn( han kom). Ble jeg svimmel og fikk nesten som en elektrisk støt i meg og jeg begynnte å stønne og jeg hadde en BEDRE følelse enn orgasme..

Jeg ble faktisk litt redd etterpå.. Jeg blestille og satt ut.. aldr i mine 29 år har jeg kjent noe så godt.

Jeg vet forvirret.... Noen av dere her inne som har opplevd noe lignene?? som kan forklare hva som skjedde med meg :S

Hilsen meg;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg er en jente på 29 som har et nettforhold med en gutt som er 19...

Vi snakker om alt og alt^^

Jeg har blitt glad i han ... vell jeg elske han selv om jeg adri har møtt fyren:)

Han føler det samme...

Det er lurte på er:

Her om dagen satte vi å snakket litt *naugthy* på telefonen og han begynnte å ta på seg selv å begynte å stønne... høyere og hørete..

Men da skjedde noe rart med meg : Jeg fikk liksom nesten en sten i magen og en følelse avat det var masse sommerfugler i magen.. Og da han toksitt sist stønn( han kom). Ble jeg svimmel og fikk nesten som en elektrisk støt i meg og jeg begynnte å stønne og jeg hadde en BEDRE følelse enn orgasme..

Jeg ble faktisk litt redd etterpå.. Jeg blestille og satt ut.. aldr i mine 29 år har jeg kjent noe så godt.

Jeg vet forvirret.... Noen av dere her inne som har opplevd noe lignene?? som kan forklare hva som skjedde med meg :S

Hilsen meg;)

Ja når jeg stakk tåa i en usikkra kontakt :fnise:

Sikker på at du ikke gjor det samme?

Skrevet

Jeg kan få orgasmer ved å være kjempekåt, uten å ta på meg selv. Det kan være det du har opplevd, kan det ikke?

Skrevet

Det er fullt mulig å få orgasme uten å ta på seg selv, gjennom sterk stimulanse av det mentale.

Følelsen man får skal oppleves som at den kommer i bølger, på en helt annen måte enn en normal orgasme. Virker som det var det du opplevde ;)

Skrevet

Jeg stemmer for at du opplevde en orgasme!

Hjernen er menneskets største erotiske organ :-)

Skrevet
Ja når jeg stakk tåa i en usikkra kontakt :fnise:

Sikker på at du ikke gjor det samme?

Hahahaha, veldig bra sammenligning! :P Nå lo jeg godt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...