Gjest amilie Skrevet 16. april 2009 #1 Skrevet 16. april 2009 Min samboer og jeg skal ut av huset for å snakke sammen bare vi to i ettermiddag. Svigermor kommer for å passe dattera på 9 mnd. som vi har sammen. Forholdet henger i en meget tynn tråd for tiden. Vi kommer ikke til enighet og det går i krangling og sure miner hele tiden. Nå har han, endelig, lovet å snakke om det. Men han vil ikke gjøre det hjemme og ikke med snuppa rundt oss. Jeg har derfor snakket med svigermor om at hun skal komme hjem til oss etter jobb og passe snuppa. Vi har et veldig godt forhold til hverandre og hun er inneforstått med at vi har store problemer. Men til saken.. Hvor ville dere snakket sammen? Skal være en rolig prat, tenker jeg.. Enten på en avsides kafe, over en enkel middag eller i bilen et eller annet sted.. Hva ville dere foretrukket?
Gjest onlyme89 Skrevet 16. april 2009 #2 Skrevet 16. april 2009 hmm.. kanskje i en park hvor det ikke er så mange som går forbi hele tiden og satt dere ned på en benk der? da får dere helt fred ..
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2009 #4 Skrevet 16. april 2009 Kjæresten og jeg pleier å kjøre bilen til et sted vi vet om med veldig fin utsikt, og sitter inni bilen og snakker. Da er alt rolig, og vi kan nyte utsikten, og får pratet, for da er det kun oss og verden nedenfor. Liker disse samtalene. Vi snakker rolig og lavt, ikke alltid om problemer, kan være hva som helst. Vi lener oss mot hverandre eller så ligger jeg med hodet i hans fang. Har vi problemer og ting å ordne opp i, så ender det alltid med at vi løser det på en fin måte og føler oss veldig bra etterpå. Blir som en frisk start, i den lille bilen vår.
Leanne Skrevet 16. april 2009 #5 Skrevet 16. april 2009 hvis dere vil være helt i fred kan dere kanskje låne svigermors hus? Hvis det ikke er noen der da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå