Gjest TS Skrevet 16. april 2009 #1 Skrevet 16. april 2009 Hei Prøver å finne et sted jeg kan laste ned en programvare.Sånn at jeg får wecamet mitt til å fungere. Hvor er det sikkert å laste ned dette?Og jeg vet ikke hvilket nr det er på camet.Vare at det er logitech quick cam.. Noen som vet??
feuerstein Skrevet 16. april 2009 #2 Skrevet 16. april 2009 Produsentens egen nettside er ofte et godt utgangspunkt.
Gjest TS Skrevet 16. april 2009 #3 Skrevet 16. april 2009 Jeg har vært der.Men jeg er ikke sikker på om jeg kan laste ned noe uten å ha navnet på camet!Har ikke gjort dette før.Derfor jeg spør.
Pingting Skrevet 16. april 2009 #4 Skrevet 16. april 2009 Fulgte det ikke med en CD i pakken da du kjøpte det da? Har et Logitech jeg og, og det lå både CD og manual i pakken min. Der burde det vel stå navn og?
Gjest ts Skrevet 16. april 2009 #5 Skrevet 16. april 2009 Fulgte det ikke med en CD i pakken da du kjøpte det da? Har et Logitech jeg og, og det lå både CD og manual i pakken min. Der burde det vel stå navn og? Fikk den brukt :-(
Pingting Skrevet 16. april 2009 #6 Skrevet 16. april 2009 Fikk den brukt :-( Aha! Hm. Kan det være at du kan finne navnet på kameraet om du kobler det til PC'en? Eller ring de som solgte deg kameraet og kjeft fordi du ikke fikk med CD'en
Gjest TS Skrevet 16. april 2009 #7 Skrevet 16. april 2009 Aha! Hm. Kan det være at du kan finne navnet på kameraet om du kobler det til PC'en? Eller ring de som solgte deg kameraet og kjeft fordi du ikke fikk med CD'en hehe stakkars fyr Neida,han er så snill atte:) Skal prøve litt til her nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå