Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2002 #1 Skrevet 18. april 2002 Er tom for piller etter dette brettet, og skal gifte oss om to måneder.. Gleder meg sånn, men det blir vanskelig å unngå at jeg blir "befruktet" før vi er gift.. Til dere som har erfaring med å slutte med pillen - kom mensen som vanlig etterpå? Og ble den kraftigere og mer langvarig enn normalt?
Angel Skrevet 18. april 2002 #2 Skrevet 18. april 2002 Hei.. Ja, mensen min kom til rett tid..jeg har mer smerter og større blødning....ikke spesielt kjekt akkurat, så jeg håper jeg snart blir gravid..gått på pilla siden jeg var 16 år (22 nå)... Lykke til forresten, med både bryllup og babyplanlegging!! klem fra _________________ ~Angel~ 1212[ Dette Innlegg er endret av: Angel den 2002-04-18 16:01 ]
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2002 #3 Skrevet 18. april 2002 Jeg sluttet med pillen i begynnelsen av mars, og fikk mensen på vanlig måte rett etter. Ventet mensen for ca. 1 1/2 uke siden, men den kom ikke! Tok test på lørdag, og to streker dukket opp. Ble litt paff av at det gikk så fort å bli gravid - har gått på pillen i ca. 5 år og trodde at vi måtte vente en stund før prøvingen ga resultater. Men der tok vi grundig feil! Har termin i desember. Lykke til med bryllup og prøving! Macilla
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2002 #4 Skrevet 18. april 2002 tok 3mnd før jeg fikk mens etter å ha sluttet med p-pillen.Og 6 mnd før den igjen ble regelmessig.Kraftigere menstrasjon enn før ,sterkere menssmerter
Cobra Skrevet 18. april 2002 #5 Skrevet 18. april 2002 Jeg fikk mensen til vanlig tid etter at jeg sluttet på p-pillen, men jeg fikk mer menssmerter og litt mer blødninger i begynnelsen av perioden. Ellers varte den like lenge som før. Sist jeg ble gravid gikk det ca. 3mnd fra jeg sluttet på p-pillen til jeg ble gravid. Lykke til med prøvingen og bryllup. 1212[ Dette Innlegg er endret av: Cobra den 2002-04-18 18:42 ]
Thea Skrevet 18. april 2002 #6 Skrevet 18. april 2002 Da synes jeg du skal svelge den uten vann så den virkelig får sett seg om og nyte utsikten.Gi den en uforglemmelig "road trip" Lykke til med beibis å bryllup Hilsen tulle petra 12
Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2002 #7 Skrevet 19. april 2002 tji hi, dett var dett! Thea, den fikk en megarunde. Hvorfor har jeg ikke bare kastet de??? Men rett skal være rett!! Nå ser jeg frem til: - økt lyst (yiiiha!) - å være max kvinne - å "hoppe av i svingen" (auauauau - men d er ingen rom for mage i brudekjole eller badedrakt!!!) - Dagene før neste mens... stønn! Dette blir både skummelt og spennende! Har en sønn på 6 år, så nå er det på tide. Eggstokkene skrangler og livmora hyler - nå må det skje snart!!
Gjest Anonymous Skrevet 23. mai 2002 #8 Skrevet 23. mai 2002 Dytter den opp jeg... Det er meg som startet denne tråden. Skulle hatt mens for en uke siden.... Har hatt magesmerter, og var kvalm på lørdagskveld (eller i bakrus!) Hva om jeg er gravid? Isåfall ble det på ett forsøk.. Har "hoppet av i svingen" alle ganger, unntatt en. Hmm. Kanskje jeg må teste i helga??? Hva tror dere???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå