Gå til innhold

Noen som vet av steder på nettet man kan kjøpe fint undertøy for å ha under brudekjole?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei. Jeg skal gifte meg i august i en Cosmobella kjole. Den har tynne stropper, men disse kan også tas av, jeg er svært usikker på dette da jeg ikke klarer å bestemme for hva som er penest. Føler at det blir litt for bar uten, men det er bare tull. :fnise: Er det noen som vet av steder på nettet der det er trygt å bestille seg undertøy for å ha under brudekjoler til en overkommelig pris. Har sprengt budsjettet så sinnsykt. :jepp:

Forresten noen som vet hvordan jeg tilknytter weddings countdown greia på meg her på kvinneforum?

Er ny her så setter pris på svar :goodbye:

Skrevet

Velkommen til forumet :)

Du kan sjekke på Victoria's Secret. De har mye forskjellig, og det tar ikke så lang tid å få varene levert til Norge.

Skrevet
Hei hei. Jeg skal gifte meg i august i en Cosmobella kjole. Den har tynne stropper, men disse kan også tas av, jeg er svært usikker på dette da jeg ikke klarer å bestemme for hva som er penest. Føler at det blir litt for bar uten, men det er bare tull. :fnise: Er det noen som vet av steder på nettet der det er trygt å bestille seg undertøy for å ha under brudekjoler til en overkommelig pris. Har sprengt budsjettet så sinnsykt. :jepp:

Forresten noen som vet hvordan jeg tilknytter weddings countdown greia på meg her på kvinneforum?

Er ny her så setter pris på svar :goodbye:

Glemte å skrive at Ebay har masse lekkert undertøy til veldig lave priser.

jeg har kjøpt masse forskjellig derfra. Ikke undertøy riktignok, men er veldig fornøyd med alt jeg har kjøpt.

Skrevet

Jeg hadde helt vanlig plaint bomullsundertøy under kjolen - og skiftet inn i nytt pent undertøy etter festen.. jeg kjøpte fra Victorias Secret på nett. Var ikke noe dyrere enn fek HM/Lindex - og det tok bare en uke å få det.

Skrevet
Jeg hadde helt vanlig plaint bomullsundertøy under kjolen - og skiftet inn i nytt pent undertøy etter festen.. jeg kjøpte fra Victorias Secret på nett. Var ikke noe dyrere enn fek HM/Lindex - og det tok bare en uke å få det.

Tusen takk for svar:) Jeg har tenkt på det og ha noe mindre fint men behagelig under kjolen og så ordner jeg noe penere til natta. :D

Jeg skal se på victorias:D Koss e d me størelsan i forhold til vanlig her i norge?:D

Skrevet
Tusen takk for svar:) Jeg har tenkt på det og ha noe mindre fint men behagelig under kjolen og så ordner jeg noe penere til natta. :D

Jeg skal se på victorias:D Koss e d me størelsan i forhold til vanlig her i norge?:D

Min erfaring er at S-M-L størrelsene er tilnærmet det vi er vant til her i Norge. Når det gjelder BH så er A-B-C-osv det samme, og tallene er slik at 34 tilsvarer 75 tror jeg. Jeg bruker 75A i europeisk og 34A i US.

Skrevet
prøver en gang til..www.gracya.no

hei. Kikket på denne siden. Veldig mye pent ja:D skal se mer her tror jeg:D

har ordnet meg wedding countdowner. Den vises til meg på skjermen, men får ikke knyttet den til denne siden:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...