Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før jeg møtte min kjære, så hadde jeg en sånn gratis side på sukker.no, jeg besøkte aldri den etter at jeg møtte han, men jeg fikk jo en mail derfra i ny og ne som kom på hotmailen min... Jeg bare slettet de og tenkte ikke noe mer på det egentlig.

Men har lagt merke til ved flere anledninger at min samboer også har fått ofte mail derfra, jeg spurte han om han har hatt profil der før, men det hadde han aldri hatt, han hadde aldri registrert seg der, bare motok reklamestryr fra de ofte...

jeg syns jo det var litt merkelig da jeg aldri mottok noe særlig reklame fra de egentlig...

Men i dag så sa venninna mi at hun hadde fått seg en profil der inne, og om jeg ville se på den og om den så grei ut, bilder og alt.. Jeg logger meg inn og søker hun opp, men så ser jeg at jeg har 99% matchtall med en kar der, og at han heter det samme som min samboer og årstallet hans bak navnet.. Av ren nyskjerrighet så går jeg inn på den personen. Og der ja... Min kjære samboer, uten bildet heldigvis, men sto at han hadde vært pålogget denne uken...

Blir det feil av meg å ta dette opp?

Han vil nok bli sur og tro at jeg har snoket...

Er det vanlig å ha profil på sukker når man har kjæreste/samboer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har jo profil der selv om du er samboer, så særlig uvanlig er det nok ikke...

Og hvis han hadde gått inn på din profil, hadde jo han sett at du hadde vært pålogget i løpet av denne uken også, så jeg vil si dere begge stiller ganske likt.

Når det er sagt, synes jeg det er en uting å ha profiler på typiske sjekkesteder når man er i forhold.

Men det blir feil å kritisere din samboer for ikke å slette sin profil, når du selv ikke har slettet din.

Skrevet

Men samboeren din har jo løyet til deg da han sa han aldri hadde registrert profil der, så derfor bør du ta det opp. Du oppdaget profilen ved en tilfeldighet, gjennom din venninne, så du har absolutt ikke snoket. Bare naturlig at du spør han om dette når han ikke har vært ærlig.

Skrevet

har lyst til å høre med han om hvorfor han bare ikke var ærlig med meg om dette...

Men vil ikke at han skal tro at jeg har snoket på siden han eller noe heller..

Skrevet
har lyst til å høre med han om hvorfor han bare ikke var ærlig med meg om dette...

Men vil ikke at han skal tro at jeg har snoket på siden han eller noe heller..

Det er jo bare å si at det var venninna di som oppdaget det og sa fra til deg. Da sjekket du profilen for å få det bekreftet.

Skjønner ikke hvorfor du er redd for å konfrontere han med dette. Det er da helt normalt at du sjekket det ut. Det er han som har gjort noe galt her - løyet - ikke du.

Skrevet
Det er jo bare å si at det var venninna di som oppdaget det og sa fra til deg. Da sjekket du profilen for å få det bekreftet.

Skjønner ikke hvorfor du er redd for å konfrontere han med dette. Det er da helt normalt at du sjekket det ut. Det er han som har gjort noe galt her - løyet - ikke du.

Hvis hu sier det har jo hun også vært uærlig.

Skrevet

jeg har jo på en måte det ja, men han har aldri spurt meg om jeg har profil der, om jeg har brukt noen...

Og jeg registrerte meg når jeg var singel der, og brukte den aldri i ettertid, har mottat mail på hotmailen min at jeg har fått noen greier der inne, men så faktisk ingenting i innboksen min i sta når jeg skulle sjekke profilen til venninna mi... Var litt rart det men.

men sto at han har vært pålogget denne uken bare... Er litt ekkelt å vite at han er der inne for å sjekke andre damer eller hva han gjør der inne bare

Gjest Gjest_pasta_*
Skrevet

Jeg hadde helt klart tatt det opp dersom han hevdet at han ikke hadde profil der!!!! hvilken andre hemmeligheter har han??

Gjest Fluksi
Skrevet

Det jeg ikke skjønner er hvorfor du ikke sier akkurat det du har skrevet i innlegget ditt.

Hvorfor gå rundt grøten så sabla mange ganger?

"Jeg har en profil på sukker som jeg ikke bruker utenom denne gangen da venninna mi ba meg sjekke ut hennes side. Da jeg så at de hadde funnet en fyr som var 99% match ble jeg nysgjerrig og fant ut at det var deg. Hvorfor har du da sagt til meg at du ikke har profil der inne?"

Tadaa!

Trenger ikke være kranglete en gang, du spør jo bare om noe du lurer på.

Skrevet
Det jeg ikke skjønner er hvorfor du ikke sier akkurat det du har skrevet i innlegget ditt.

Hvorfor gå rundt grøten så sabla mange ganger?

"Jeg har en profil på sukker som jeg ikke bruker utenom denne gangen da venninna mi ba meg sjekke ut hennes side. Da jeg så at de hadde funnet en fyr som var 99% match ble jeg nysgjerrig og fant ut at det var deg. Hvorfor har du da sagt til meg at du ikke har profil der inne?"

Tadaa!

Trenger ikke være kranglete en gang, du spør jo bare om noe du lurer på.

Nettopp! Hva er problemet, ts? Er du redd fyren din?

Skrevet
Nettopp! Hva er problemet, ts? Er du redd fyren din?

Er jo ikke redd han nei, men vi er inne i en litt vanskelig periode i forholdet nå, der hvor han ikke helt vil om han vil fortsette forholdet lenger, og jeg strekker meg etter han hele tiden.. han føler ikke at jeg stoler på han og jeg vet at jeg har vært snokete i starten av forholdet.

Derfor syns jeg det er ubehagelig å ta dette opp...

Redd får at det er det som kansje setter kroken på døra nå...

Skrevet

Det blir jo uansett ikke et mindre problem senere.

Skrevet
Er jo ikke redd han nei, men vi er inne i en litt vanskelig periode i forholdet nå, der hvor han ikke helt vil om han vil fortsette forholdet lenger, og jeg strekker meg etter han hele tiden.. han føler ikke at jeg stoler på han og jeg vet at jeg har vært snokete i starten av forholdet.

Derfor syns jeg det er ubehagelig å ta dette opp...

Redd får at det er det som kansje setter kroken på døra nå...

Ok, men det kan jo være en grunn til at du ikke stoler på han da. Og vil du ha han til tross for at han lyver til deg? Høres ut som han har en del makt over deg, som han bruker til sin fordel.

Skrevet
Ok, men det kan jo være en grunn til at du ikke stoler på han da. Og vil du ha han til tross for at han lyver til deg? Høres ut som han har en del makt over deg, som han bruker til sin fordel.

Vil vel ikke bruke ordet makt... Men jeg er vel den som gir og gir... Ja det er jeg. Man strekker seg vel langt for den man virkelig elsker...

Er vel ingen grunn for at jeg ikke skal stole på han, han sier han har vært helt ærlig mot meg før, (han har vært utro i tidligere forhold som gjør at jeg har brukt litt tid på å stole på han bare)

Men liker bare ikke helt det med sjekkesteder når man er i forhold bare

Skrevet

elsk deg selv høyere enn kjæresten..........

Skrevet

Det høres ut som at forholdet er i utforbakke med ekstra skli under skia!

Jeg synes du skal ta det opp med han samtidig som du pakker dine ting og sier takk for deg.

Hardt og brutalt? ja, men kjæresten din er på sukker for å finne noe nytt, og det høres helt ærlig ut som han bare utsetter å avslutte forholdet til han har et nytt fang å gå til..

Som sagt ovenfor. Elsk deg selv mest!!

Skrevet

Hadde det vært skikkelig ufint å opprette en ny profil med fake info og se hvor interessert han var i å sjekke deg opp? Eller har han fortjent det :humre:

Gjest Gjest_HAnne_*
Skrevet

Du er jo heldig som har 99% match med kjæresten din!!! det tror jeg ikke jeg hadde fått.....

Skrevet
Du er jo heldig som har 99% match med kjæresten din!!! det tror jeg ikke jeg hadde fått.....

sånn blir det hvis kjæresten er så borte vekk i han at hun mister sin egen personlighet og blir som sin kjære. plutselig liker hun det samme av interesser, mat og slikt.

da er det ikke rart at det blir 99% match...

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
sånn blir det hvis kjæresten er så borte vekk i han at hun mister sin egen personlighet og blir som sin kjære. plutselig liker hun det samme av interesser, mat og slikt.

da er det ikke rart at det blir 99% match...

hun sa jo at hun hadde opprettet profilen FØR de ble sammen, går vel ikke an å utslette sin egen personlighet i et forhold før forholdet i det hele tatt har begynt?!?

da er det vel heller han som har mistet sin egen personlighet isåfall :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...